دیدار شورای اسلامی روستای همسک با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 دی 1392

DO3P1496

اعضاء شوراي روستاي همسك به همراه تعدادي از اهالي اين روستا با مديرعامل شركت سنگ اهن مركزي ديدار كردند . در اين ديدار  دو نفر از پداران شهيد كه از بازنشستگان شركت نيز بودند حضور داشتند .در ابتدا رئيس شورا روستاي همسك از وقتي كه مديريت شركت در اختيار اهالي اين روستا قرار داده  تشكر كردند ، وی زحمات و كارهاي مديرعامل را در زمينه توسعه شهرستان مشهود دانست و به نمايندگي از روستا ي همسك  از مدير تشكر و قدرداني نمود.

آقابابايي با بيان اينكه روستاي همسك  9 شهيد تقديم انقلاب نموده است افزود اين روستا در 70 كيلومتري شهرستان و در  منقطه اي با اب و هواي خوب قرار دارد  و آمادگي اين روستا را براي پذيرايي از كارمندان شركت اعلام نمود . وي همچنين با توجه به اينكه 5 كيلومتر از جاده اين روستا هنوز خاكي است و با توجه به اينكه هزينه آسفالت ان تهيه شده است از مديرعامل شركت خواست در زمينه زير سازي جاده براي آسفالت مساعدت نمايند.

DO3P1494

 در ادامه اين جلسه مديرعامل شركت سنگ اهن بافق  به اهالي خير مقدم گفت و از اينكه ميزبان  دو پدر شهيد است ابراز  خوشحالي كرد. وي افزود شهدا با بصیرت در جبهه ها حضور یافتند  اين نظام با تمام وجود به شهداي خود افتخار مي كند  و جامعه باید شخصیت شهدا را واکاوای کند و به جوانان بیاموزد که شهدا چه کار بزرگی کردند  تا شخصیت آنها الگوي جوانان  باشد.

وي  بیان  كرد  آنچه شهدا از ما انتظار دارند، ادامه دادن راه آنها است و شهدای عزیز در آن دنیا شفیع کسانی می‌شوند که راه آنان را ادامه داده‌اند.

عسكري  گفت: بنا داريم علاوه بر تهيه مكان مسكوني در  مناطق مختلف گردشگري  در كشور براي كارمندان ،در روستاهاي نزديك شهرستان مانند همسك كه داراي آب و هواي بسيار خوب در فصل گرماي تابستان است  مكانهايي  را براي استراحت و آسايش كوتاه مدت همكاران فراهم نماييم  تا آنها  در پايان هفته اي  پرتلاش بتوانند  همراه  خانواتده در اين مناطق خوش اب و هوا استراحت نمايند .

عسكري در پايان با توجه به در خواست كتبي شوراي همسك در زمينه زير سازي 5 كيلومتر جاده قول مساعد داد كه تا پايان سال اين كار انجام شود.

خبرنگار بافق فردا : يزداني


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارخانجات این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 13 دی 1392 - 4:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خواهشمندیم اگه میشه از کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق هم دیدن کنید ولی اینجا پولی نیست که به کسی بدن .

You cannot copy content of this page