باز هم بد اخلاقی انتخاباتی باز هم از مهریز

دسته: سیاسی
۹ دیدگاه
سه‌شنبه - 12 اردیبهشت 1391

یزد فردا:شب گذشته هنگام سخنرانی مهندس فرهمند در مسجد براستین شهرستان مهریز عده ای اخلال گر  با دخالت در سیستم صوتی  مسجد و گرفتن میکروفون  سخنرانی از دست مهندس فرهمند مانع سخنرانی وی شدند و  با سخنانی  مردم حاضر در این سخنرانی را نسبت به حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهریز تحریک کردند.

این برای دومین بار است که چنین بد اخلاقی انتخاباتی در یک هفته گذشته در شهرستان مهریز و در هنگام سخنرانی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی  توسط عده ای اتفاق افتاده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 2:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا به نظر من استاندار در حوادث اردیبهشت ماه پارسال گول اطلاعات غلطی را که بعضی از آقایان به اصطلاح دلسوز نظام به او دادند، خورد. چرا که از ماست که بر ماست . خیلی جالب است که بدانید همین آقایان طرفداری از دخیل می کنندوجالبتر اینکه ،اینان کسانی هستند که حوادث پارسال را فتنه می خوانندو حالا به نفع دخیل از آن بهره برداری سیاسی می کنند ومی گویند مردم در آن زمان مظلوم بودنند.خداوند آنان را هدایت کند.

عادل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 2:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حقشه

یاس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

طرفداران امروز دخیل عباس همانانی هستند که اردیبهشت بافق را فتنه و جوانان بیگناه ما را فتنه گر میخواندند.چطور هست که حالا آنها دایه عزیزتر از مادر شدند؟دکتر یاراحمدی چطور ما فتنه گر بودیم ولی حالا نظرت تغییر کرده است

مهریزی حاضر در جلسه دیشب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 3:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
عزیزان اینها مظلوم نمایی میکنند!
آقای فرهمند دیشب بدون هیچ اطلاع قبلی و فقط برای به دست آوردن سوژه برای یزدفردا و نه به خاطر مردم به مسجد براستین مهریز آمدند.
در ابتدا ایشان برنامه ها و کارهایی که کرده اند! گفتند.
سپس خود ایشان از مردم درخواست کردند که هرکس سوال دارد بپرسد.
سوال کنندگان همه با رعایت احترام و با سلام و خوش آمد گویی به ایشان از ایشان سوال پرسیدند.
سوالات مردم درمورد همین کارهایی که ایشان در ابتدا گفتند بود ولی! ایشان از جواب دادن به سوالات طفره میرفتند و یا جوابهای غیر معقول می دادند(آنرا که حساب پاک است/از محاسبه چه باک است).
در مورد گرفتن میکرفون چون میکروفون در دست ایشان بود با حرف زدن سوال ها به گوش ایشان نمی رسید و این باعث ناراحتی مردم شد. یکی از سوال کنندگان به طرف ایشان رفت و با احترام میکروفون را گرفت و ابتدا خبر خوش استقبال بی نظیر مردم بافق و بهاباد از جناب زارعزاده را به مردم داد و سپس سوال های خود را مطرح کرد.
ولی جناب فرهمند از خدا خواسته دیگر میکرفون را نگرفت و با گفتن اینکه وقت تمام است به همراه اعضای ستادش(که مجلس را هم زدند!)از مسجد بیرون رفت.
در هنگام بیرون رفتن مردم دور ایشان حلقه زدند و خواستار پاسخگویی به سوالاتشان بودند(هیچ کس به ایشان بی احترامی نکرد)ولی ایشان به سرعت مسجد را ترک کردند!
آیا مردمی که سوال می کنند اخلال گرند؟! این بی احترامی به مردم نیست؟! این بی احترامی به مردم نیست که بدون جواب دادن به سوالات مردم مجلس را ترک کنند؟!
این بی احترامی به مردم نیست که اطرافیان ایشان مجلس را به هم بزنند و در مجلس اخلال کنند و به پای مردم مهریز بنویسند؟!
اینها کذب محض است که یزد فردا(تنها درگاه تبلیغاتی فرهمن با حمایت …)می نوسید! چرا یزد فردا از کاندیدای رقیب و تهمت هایی که به ایشان زده شده است چیزی نمی نویسد؟!
خدا جای حق نشسته…

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 3:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا به محتوای سخنرانی ایشان وسوال هایی که از ایشان پرسیده شده پرداخته نشده وفقط بداخلاقی انتخاباتی که این هم به صورت بزرگ نمایی اورده شده پرداختید

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 7:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظرم اگه بافق فردا اخبار را کامل و جامع بیان کنه از کج فهمی و سیاه نمایی جلوگیری می کند.نه اینکه حالا که مردم به سمت آقای دخیل اومدند تا به حقشون برسن جو رو به سمت دیگه هدایت کنه تا به حقشون نرسن

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 11:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهریزی ها در مرحله اول هم اخلاق را زیر پا گذاشتند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 11:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده رایم سفید است.
ولی
سوال کردن اصول دارد عزیز حاضر در جلسه.
همه ما می دانیم تخریب یعنی چه ؟ آن عزیزی که میکروفون را گرفته و از استقبال بینظیر مردم بافق گفته دروغ گفته است. و به کاندیدا توهین کرده این تخریب است . در حالی که مردم مهریز می توانستند سوالاتشان را پشت میکروفون بخوانند (این امکان را همین برادر عزیزی که جلسه را در دست گرفته و میکروفون را گرفته است می توانست انجام دهد) استقبال 200 نفر بافقی + 150 نفر مهریزی که همراه ایشان بودند در نوع خود بینظیر بود ولی این تعداد بافقی آمدند و گل را به دکتر فروزان نیا دادند نه به دخیل مهریزی ، از طرفی شما استقبالهای پرشور مردم بافق را ندیده ای این درمقابل آنها صفر است ، گاوی هم که قربانی شد از یزد آورده شده بود ؟

نداي بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 10:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دستشون درد نكنه آدم دروغگو نبايد هم حرف بزنه

You cannot copy content of this page