کیک شانزدهمین سال تولد «افق کویر» بریده شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 18 دی 1392

اصحاب رسانه بافق با حضور در دفتر هفته نامه وزین «افق کویر» آغاز شانزده سال فعالیت فرهنگی – رسانه ای این هفته نامه پرطرفدار بافق را گرامی داشتند.

IMG_1587

در این مراسم که با حضور عذرا کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس فرهنگی ارشاد بافق برگزار شد علاوه بر گرامیداشت آغاز شانزدهمین سال فعالیت «افق کویر» اعضای شورای خبرنگاران بافق نیز مشخص شدند.

IMG_1558

کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در این جلسه با بیان اینکه در راستای تعامل بیشتر هنرمندان بافق شوراهای تخصصی در بخشهای مختلف فرهنگی هنری را ایجاد کرده ایم از اعضای این شوراها خواست نسبت به تشکیل جلسات و تبادل نظر همت گمارند.

IMG_1576

عذرا کریمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را حامی رسانه و خبرنگاران اعلام و از رسانه ها خواست نسبت به برد ملی اخبار بافق تلاش کنند.

IMG_1575

کریمی با انتقاد از پردازش کم اخبار مهم شهرستان آمادگی اداره مطبوعش برای برگزاری جلسات آموزشی خبرنگاری برای خبرنگاران رسانه های بافق را اعلام کرد.

IMG_1570

شایان ذکر است مقرر شد از این پس شورایی متشکل از نمایندگان 4 رسانه اطلاع رسانی ،خبرنگار صدا و سیما و رئیس شورای اطلاع رسانی بافق به عنوان شورای خبرنگاران بافق شروع به فعالیت و هر 2 ماه تشکیل جلسه و مسائل خبرنگاری بافق مورد بررسی قرار گیرد.

IMG_1580

 

IMG_1582


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضايي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 دی 1392 - 11:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقاي تشكري.ممنون از زحمات شما وبه اميد روزهايي بهتر وموفقيت روز افزون براي شما وهمكارانتان

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 دی 1392 - 4:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای تشکری با تشکر از روزنامه شما
امیدواریم با برنامه ریزی شما از این هم بهتر شوید. توقع ما زیاد است.
باز هم تشکر

You cannot copy content of this page