درخواست مردم و خانواده معظم شهداء یزدی از رهبری برای دیدار در روز دهم فروردین ماه سالروز قیام مردم یزد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 دی 1392

image_81981

یزدفردا :جمعی از مردم و خانواده معظم شهداء یزدی  با امضاء طوماری خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای  رهبر معظم انقلاب  خواستار   دیدار در روز دهم فروردین ماه  سالروز قیام مردم یزد  با ایشان و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان خود شدند .

متن کامل طومار مردم یزد خطاب به رهبر معظم انقلاب که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است :

 

من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا

 

حضور رهبر عزيز و فرزانه انقلاب ، پرچمدار مبارزه حقيقت مطلق در برابر ظلم شياطين در عصر حاضر

حضرت آيت الله العظمي امام سيد علي خامنه اي

 

آقا و مولاي ما

مردم غيور يزد كه معظم له آنان را موصوف به ايمان و تقوي دانسته و اهاي آنرا روحيه ي پر طپش و انقلابي ملقب فرموده ايد در ادامه قيام هاي خونين مردم قم و تبريز علم مبارزه بر يزيد زمان را به رهبري معمار بزرگ انقلاب خميني كبير برافراشته و با همراهي سومين شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي سرود پيروزي خون بر شمشير را در دهم فروردين سال 1357 سرودند.

اين افتخار تا ابد براي مردم يزد ماندگار شد كه حيات دارالعباده با شهادت گره خورده است و آزادگي آنها با فرياد اني لا اري الموت الا السعاده و الحياه مع الضالمين الا برماً  در دل تاريخ طنين انداز شد و از آن زمان شهر و ديارشان به عطر همراهي سالار شهيدان معطر گشت.

در نگاهداشت اين قيام بزرگ مردم غيور و انقلابي يزد هشت سال دفاع دليرانه را با تقديم سرداران و چهار هزار شهيد گلگون كفن ادامه داده اند و از دوست به يادگار دردي دارند كه شيريني و حلاوتش را به هيچ بهانه نخواهند بخشيد.

مردمان كوير با تلاش ذاتي خود ، براي آباداني اين خاك تلاش كرده اند و امروز پس از سالها از شما تقاضا دارند كه ياد و خاطره دلاوري ها و رشادت هاي قيام دهم فروردين را با تشرف به محضر شما زنده نگه دارند، تا تجديد ميثاقي باشد با آمان هاي ولايت .

اين مردم اميد دارند با ارشاد و دعاي خير شما سرانجامشان پيوستن به قيام جهاني مولا و مقتدايمان حضرت مهدي ارواحنا فداه باشد.

جمعي از خانواده هاي شهدا و مردم شهيدپرور استان يزد

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page