دهه فجر بیش از همه باید برای نسل جوان تبیین و شفاف‌سازی شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 دی 1392

به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و ستاد دهه فجر سال 92 ، نشست اعضای ستاد دهه فجر شهرستان بافق روز دوشنبه 23دی ماه در محل فرمانداری بافق برگزار شد.IMG_3457

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، معاون فرماندار بافق در نخستین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر این شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم محمد مصطفی (ص)، حضرت امام صادق (ع) و حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردمی انقلابی با رهبری امام راحل است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ستاد دهه فجر در بافق در اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق و تاثیر‌گذار بود، افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های امسال باید کیفی‌تر از گذشته و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

IMG_3469

“علی اصغر رنجبر” اتخاذ برنامه‌های امسال دهه فجر در بافق را حول محور های فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی با مشارکت و حضور حداکثری جوانان برشمرد و افزود: دهه فجر بیش از همه باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و شفاف‌سازی شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بافق با تاکید بر مد نظر قرار دادن تکریم شهدا و تبین نقش امام(ره) و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه ها گفت: تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب و مقام عظامی ولایت باید همواره مورد توجه باشد.

معاون فرماندار بافق در رابطه با اجرای برنامه های دهه مبارک فجر چهار نکته را مورد تاکید قرار داد و گفت: بحث ابتکاری بودن برنامه ها بخصوص برای نسل سوم انقلاب با موضوع های مختلف مخصوصا فرهنگی و هنری در قالب نرم افزار ، پرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای ، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای اقشار مختلف مردم و برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن را خواستار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در این نشست ضمن تبریک و خیر مقدم در خصوص برنامه های ستاد دهه فجر توضیحات لازم را ارائه داده و عنوان داشت: رسالت ، عملکرد و کیفیت برنامه ها باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و خواستار همکاری کلیه ادارات و دستگاههای مسئول و کمیته های فرعی ستاد در امر برگزاری مراسم های دهه ی فجر شد.

علی حسن پور از تشکیل کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد دهه فجر در بافق خبر داد و اذعان کرد: مسئولیت اجرای هر کمیته به نهادها و اداره‌های مختلف سپرده شده است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، شاهد برنامه‌های خلاق ، نوآورانه و متفاوت تر از سال‌های گذشته در برنامه های ستاد دهه فجر امسال باشیم.

وی با اشاره به عناوین کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر بافق گفت: کمیته های مراسم، قرآن و عترت، فرهنگی و هنری ، اطلاع رسانی و تبلیغات ، بسیج و ایثارگری ، مساجد و تشکلهای مردمی ، فرهنگیان و دانش آموزی ، اساتید و دانشجویی ، فضا سازی و تزینات شهری و روستایی ، کارگری ، اصناف و بازریان ، صنایع و معادن ، کودک و نوجوان ، زنان و خانواده ، ورزش و جوانان ، سنجش و ارزیابی ، روستایی و عشایری ، امنیت و انتظامی 18 کمیته ای هستند که برنامه های ستاد دهه فجر امسال در بافق را تهیه ، تدوین و اجرایی می کنند.

در پایان هر یک از اعضا در خصوص برگزاری برنامه های دهه فجر نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

IMG_3459 IMG_3467


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page