ايجاد فضاي گفتگو و نشاط سياسي نياز محيط هاي دانشگاهي است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 دی 1392

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، “محمدعلي طالبي”  در جلسه كميسيون دانشجويي استان، اظهار داشت: اصل فعاليت كميسيون بر پيشگيري از بروز تنش در محيط هاي دانشگاهي است و آن محقق نخواهد شد مگر اينكه بتوانيم فضايي مبتني بر تفاهم و همدلي را در دانشگاه¬ها ايجاد كنيم.
طالبي با تاكيد بر لزوم مديريت مسايل دانشجويي در محيط هاي دانشگاهي، گفت : بايد به سمتي برويم كه نيازي به ورود دستگاه¬هاي خارج از دانشگاه به مسايل دانشجويي نباشد و از اين طريق هزينه دستگاههاي ديگر را كم كنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار فضاي جديد سياسي را فرصتي براي همدلي بيشتر ميان دانشجويان و نهادهاي برخواسته از نظام دانست و با تاكيد بر گسترش فعاليت قانونمند تشكلهاي دانشجويي گفت : نهادها و تشكلهاي فراجناحي مانند نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و بسيج دانشجويي بايد چتر پوشش خود را گسترده تر كنند تا ملجأ و پناهي براي همه دانشجويان باشند.
طالبي، قانون را ملاك و معيار فعاليت هاي دانشجويي ذكر كرد و گفت: همه اعم از دانشجويان و مسئولان دانشگاه بايد در تعامل با يكديگر و در برخورد با فعاليت هاي دانشجويي، قانون را مبناي فعاليت خود قرار دهند و به آن التزامي عملي داشته باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان جلسه از مسئولان دانشگاه ها خواست تا در برخورد با مسايل سياسي مورد پيگيري دانشجويان، اطمينان بخشي و ايجاد اعتماد را در دستور كار قرار دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page