حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) تشکیل شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 بهمن 1392

 با حضور حجت الاسلام ملکوتی نیا، حلقه های طرح صالحین این پایگاه در محل مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد .

در آغاز جلسه رضائی پور جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن تبریک گرامیداشت هفته وحدت و در آستانه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خلاصه ای از برنامه های اجرایی در بهمن ماه و ایام ا… دهه مبارک فجر را به استحضار رساند و از همه بسیجیان حاضر در جلسه دعوت نمود تا در این برنامه ها حضور فعال داشته باشند.

وی با حدیثی از امام محمد باقر (ع) که فرمودند خدا به ملائکه فرمود: اگر بنده مومن من قصد کار نیک کرده ولی انجام ندهد ثواب یک کار نیک برایش ثبت می شود و اگر انجام دهد ثواب 700 برابر برایش ثبت می شود

حجت الاسلام ملکوتی نیا در ابتدا با روایتی از امام جعفر صادق (ع) که فرمودند: شیعیان ما چند خصوصیت دارند. یکی از این خصوصیت اینست که شیعیان ما با کسانی که بغض و کینه ما را در دل دارند، همنشین نمی شوند و تاریخ اسلام ثابت کرده که کسانی که با دشمنان ما همنشین بودند، به تدریج از اسلام ناب محمدی فاصله گرفته و در مسیر باطل قرار یافتند.

وی در ادامه پیرامون فرقه وهابیت افزود: ما برای این که مسیر حق را از باطل تشخیص دهیم باید ادیان و مذاهب را بشناسیم.

این روحانی اشاره کرد: یکی از فرقه هایی که در حال ایجاد شکاف بین امتهای واحد اسلامی است، فرقه وهابیت است که در تمامی کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی تحرکاتی را ایجاد کرده اند و بایستی این فرقه را که به اسم اسلام در حال رواج است، بشناسیم.

حجت الاسلام ملکوتی نیا همچنین بیان نمود: سابقه این فرقه به حدود 300 سال می رسد که علاوه بر ترور شخصیت ها و بمب گذاریها، به ترور عقاید و افکار مذهبی امتهای اسلامی پرداخته و توسط دولت عربستان حمایت می شوند و مخالف صراحت قرآن و گفتار رسول اکرم (ص) هستند و لذا شبهاتی را ایجاد نموده اند.

وی در پایان تاکید کرد ما باید فرقه وهابیت، عقاید، انگیزه ها و شبهاتی که این فرقه ایجاد کرده اند را بشناسیم و با شناخت حقایق در مسیر اسلام ناب محمدی ثابت قدم بمانیم.

در ادامه این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، حجت الاسلام ملکوتی نیا در رابطه با فرقه وهابیت و شبهات ایجاد شده، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

سایت اطلاع رسانی پایگاه مقاومت نبی اکرم شرکت سنگ اهن بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page