معتقد به انتخاب فرماندار بومی برای حوزه انتخابیه خود هستم

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
جمعه - 4 بهمن 1392

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از یزد رسا ، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم شهرستان بهاباد، بافق، مهریز، خاتم و ابرکوه ظهر جمعه در جمع مردم ولائی بهاباد در سخنانی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پرداخت و گفت: تمام مشکلات جامعه و شهرستان با وحدت و همدلی حل خواهد شد.

 گلایه از مسئولین به دلیل عدم تلاش برای اصلاح محروم ترین حوزه های انتخابیه 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه شهرستان استان یزد گلایه خود از مسئولین در جهت عدم تلاش برای اصلاح حوزه های انتخابیه ابراز داشت و با اشاره به بی عدالتی های حاکم در استان و بالاخص حوزه انتخابیه خود گفت: همه حوزه های من محرومند و واقعا در اوج محرومیت هستند و همه مظلوم واقع شده اند.
چرا باید یک شهرستان دارای یک نماینده باشد ولی این در حالی است که 5 شهرستان محروم و پراکنده با بعد و مسافت طولانی و مشکلات فراوان دارای یک نماینده در مجلس باشد.

وی افزود: یک نفر نماینده با این همه محرومیت و مشکلات که حتی در برخی از شهر ها زیر ساخت های توسعه فراهم نیست چطور میتواند کار ها را انجام دهد که ان شاء الله امیدواریم اصلاح شود.

به قرآن و مقدسات قسم خورده ام شبانه روز برای محرومیت زدایی مردم تلاش کنم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: من به عنوان وکیل مردم به قرآن و مقدسات و خون شهداء قسم خورده ام تا در مسیر احقاق حق مردم حوزه انتخابیه خود کوتاهی نکنم و در تمام شبانه روز سعی و تلاش خود را برای حل مشکلات و خواسته های شهروندان به کار می گیرم.
این نماینده مجلس در خصوص مشکلات شهرستان از جمله عدم گاز رسانی به بهاباد و احداث کارخانه گندله سازی و آب صنعتی و همچنین انرژی خورشیدی و احداث جاده بهاباد به نای بند و بهاباد به بافق و کارخانه کاشی بهاباد و سایر مسایل توضیحاتی ارایه کرد مشکلاتی مانند گاز جاده و آب جزء زیر ساخت های اولیه صنعت است که حمایت و همراهی مسئولان ارشد استان را می طلبد.

معتقد به انتخاب فرماندار بومی برای حوزه انتخابیه خود هستم 

وی در خصوص بومی سازی مسئولان به خصوص شهرستان های این حوزه گسترده انتخابیه و بالاخص بهاباد تاکید کرد کمترین انتظار از مسئولان امر که بار ها گفته ایم انتخاب فردی بومی برای تصدی فرمانداری است که دلسوز و خدمتگزار باشد برای این شهرستان که امیدواریم با تلاش مسئولان این امر تحقق پیدا کند.

محرومیت زدایی اتحاد مسئولین را می طلبد
نماینده مردم بهاباد گفت: امروزه اگر نماینده مردم در مجلس با رئیس شورا و اعضاء و فرماندار و مردم با هم متحد و وحدت داشته باشند و پشتیبانی امام جمعه را به دنبال داشته باشند در زمینه تمام مشکلات موفق خواهند شد.

بعد از اتمام پروژه گاز رسانی به بافق گاز به بهاباد خواهد آمد
عضو کمیسیون شورا های مجلس در خصوص گاز رسانی به بهاباد گفت: گاز رسانی به بهاباد بعد از اتمام کلی گاز رسانی به بافق شروع خواهد شد و پس از آن که گاز به بافق رسید بلافاصله برای شهرستان بهاباد هم عملیاتی خواهد شد که با پیمانکار قرارداد بسته ایم تا به زودی کار را شروع کند.
در مورد گندله هم امروز سرمایه گذاری که قرار است کار ساخت کارخانه را شروع کند به شهرستان آورده ایم تا این کار به دست ایشان انجام شود و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود در زمینه راه هم قرار است وزیر راه که به استان آمدند به بهاباد هم بیاند و در این مورد پیگیری هایی لازم صورت گیرد.

به گزارش یزد رسا، دخیل عباس زارع زاده چهارشنبه هفته گذشته در مهریز، پنج شنبه در بافق و جمعه نیز در بهاباد در برنامه هایی فشرده پیگیر مشکلات مردم حوزه انتحابیه بود.

دخیل عباس زارع زاده بعد از پیگیری مشکلات بهاباد به منظور پیگیری مشکلات مهریز یکی دیگر از حوزه های انتخابیه خود به مهریز سفر می کند که پس از سکته ای خفیف جمعه شب در بیمارستان مهریز بستری می شود.

گفتنی است دخیل عباس زارع زاده امروز در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا ضمن اشاره به رفع خطر و بهبود حال خود گفت:  هم اکنون از بیمارستان مهریز مرخص شدم و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل خواهم شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 بهمن 1392 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دخیل جان اینقدر پیگیری مشکلات رو کردی که سکته خفیف وارد شد وای که اگر پیگیریهات جواب بده .اونوقت…

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 بهمن 1392 - 11:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با ارزوی سلامتی وشفای عاجل برای این عزیز خدا خیرش بدهد واقعا خوب کار می کنه

نجفي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 بهمن 1392 - 11:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حوزه انتخابه دخيل فقط مهريزيه كسي اعتراض داره؟؟؟؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 بهمن 1392 - 12:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ی سنگ اهن تشکر می کنیم م نشاالله سلامتی برقرار وخداقوت از زحمات شما در همه امور بخصوص عدم خصوصی ساز

You cannot copy content of this page