بسیجیان پایگاه و گردان نبی اکرم (ص) در اردوی یک روزه روستای باقر آباد حضور یافتند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 5 بهمن 1392

بسیجیان پایگاه و گردان نبی اکرم (ص) با حضور در اردوی یک روزه ی روستای باقر آباد و حضور در اردوگاه قدس آمادگی خود را برای حضور در رزمایش آتی افزایش دادند .

در این اردوی یک روزه که با برنامه هایی چون  آموزشهای  مقدماتی اردو ، پیاده روی از مسجد روستای باقر آباد تا میدان تیر اردوگاه قدس و کلاس های آشنایی با اسلحه و روشهای تیر اندازی و همچنین کلاس های عقیدتی – سیاسی همراه بود بسیجیان پایگاه و گردان نبی اکرم (ص) تمام توان خود را برای استفاده از برنامه ها به کار گرفتند.

حجت الاسلام واعظی در کلاس عقیدتی – سیاسی با بیان روشهای خودسازی بسیجیان را به تقوا دعوت کرد و گفت ما باید ابتدا خود را اصلاح کنیم تا خانواده اصلاح شود و در نتیجه جامعه نیز اصلاح خواهد شد.

وی در ادامه از بسیجیان خواست همیشه الگوی خوبی برای دیگران باشند و به تهاجم فرهنگی دشمن دقت داشته باشند و با آن مبارزه کنند و همچنین در سال حماسه سیاسی و اقتصادی محل کار خود را سنگری از این جبهه بدانند و برای پیروزی جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 

رضایی پور جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) در پایان اردو و در جمع بسیجیان به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با سال حماسه سیاسی  و اقتصادی اشاره کرد و گفت افتخار میکنیم در مجموعه ای فعالیت داریم که با همت مضاعف توانسته در 9 ماهه سال 92 به میزان 5144000 تن سنگ آهن ریز دانه و درشت دانه و کنسانتره آهن تولید نماید که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  9% افزایش داشته ایم.

وی این افزایش را مدیون تلاش و همت  مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) ، بسیجیان ، کارکنان ، مدیران و معاونین شرکت دانست و خاطر نشان کرد اگر با وفاق و همدلی در جهت  فرمایشات  مقام معظم رهبری حرکت کنیم ما میتوانیم همانگونه که در کمک رسانی و حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس از اولین نفرات بوده ایم در جبهه های اقتصادی نیز حرف اول  را بزنیم .

وی ادامه داد ما همچنین افتخار میکنیم با توجه به اشتغال زایی اخیر در طی 20 ماه عملکرد شرکت  900 نفر مشغول بکار شده اند که میشود گفت در راستای رفع یکی از  دغدغه های مقام معظم رهبری که همان اشتغال زایی بوده قدمی برداشته ایم

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیجی خسته نباشی.

You cannot copy content of this page