وجود تیم های لیگ برتری در شهرستان ها باعث انگیزه جوانان می شود

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 12 بهمن 1392

 سرمربی سنگ آهن بافق:

 وجود تیم های لیگ برتری در شهرستان ها باعث انگیزه جوانان می شود

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق: وجود تیم های لیگ برتری در شهرستان های مختلف باعث روحیه و انگیزه مضاعف در بین جوانان و نوجوانان  می شود.

IMG_10004880

مهدی رهبری، درباره آخرین وضعیت تیم هندبال لیگ برتری سنگ آهن بافق، اظهارکرد:  برای ارزیابی تیم با نظر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه 2 بازی تدارکاتی با تیم های صبای قم و مس کرمان ترتیب داده شد.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق، درباره این دیدارها، افزود: برگزاری دیدارهایی جدی پس از وقفه ایجاد شده در نیم فصل گذشته لیگ و ارزیابی نقاط ضعف و قوت تیم توسط کادرفنی از اهداف این دیدارها است.

وی ادامه داد:  بررسی سیستم 3-2-1 که یک سیستم سرعتی بوده و در نیم فصل گذشته بدلیل حجم برنامه نتوانستیم چندان روی آن تمرکز داشته باشیم و همچنین فرصت داد به امیرحسین پسندی پور یکی از بازیکن جوان و مستعد تیم از دیگر اهداف این دیدارها است.

رهبری، درباره آخرین ترکیب تیم سنگ آهن بافق، خاطرنشان کرد: با نظر مثبت هیئت مدیره باشگاه، ایمان احسان نژاد یکی از بازیکنان خوب که سابقه بازی در تیم ثامن الحج را نیز دارد به تیم اضافه شد.

وی درباره مصدومین این تیم، افزود: 2 تا از بازیکنان از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی جزئی شده و جلال کیانی نیز که در بازی های تدارکاتی تیم ملی حضوریافت بود و در آخرین اردوها خط خورد نیز استراحت چندانی نداشته است.

مهدی رهبری، با اشاره به همراهی برخی بازیکنان جوان شهرستان با تیم لیگ برتری هندبال گفت: در دور برگشت لیگ با نظرخواهی از مربیان پایه 5 نفر از بازیکنان جوان و نوجوان به تیم اضافه می شوند.

سرمربی سنگ آهن بافق، با اشاره به اهمیت جایگاه اجتماعی و اخلاقی ورزش در بین جوانان، بیان کرد: وجود تیم های لیگ برتری در شهرستان های مختلف باعث روحیه و انگیزه مضاعف در بین جوانان و نوجوانان  می شود و با ایجاد زمینه گرایش به ورزش از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

این مربی باسابقه، با اشاره به دعوت مصطفی شیرازی و محمدغضنفری  از بازیکنان بافق برای اردوی دوم تیم ملی نوجوانان، خاطرنشان کرد: این اتفاق خوب در شهرستان بافق اکنون رخ داده و مربیان و بازیکنان جوان با انگیزه تر از گذشته فعالیت می کنند و ثمرات و دست آوردهای خوبی را شاهد هستیم.

هندبال سنگ آهن بافق 25 بهمن ماه در نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر به مصاف تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان می رود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page