معاون استاندار در مراسم زنگ انقلاب؛همه جان و تنم، وطنم وطنم وطنم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 13 بهمن 1392

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، “محمد علي طالبي” روز شنبه در اين مراسم با اشاره به نواختن سرودهاي ملي و انقلابی، توسط گروه موسيقي مركز آموزشي سپاه گفت: نواختن موسيقي هاي ملي و انقلابي حس زيبايي از ايراني بودن در انسان ايجاد می کند و از اينكه اين گروه، سرود های ملی و انقلابی را بدون نگاه گزينشی اجرا نمودند و تمامي سرودهاي ملي و انقلابي را نواختند تشكر مي كنم.
طالبی ياد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا را گرامي داشت و افزود: حضور دانش آموزان در اين مراسم يادآور نقش مهم دانش آموزان و فرهنگيان در پيروزي انقلاب اسلامي است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با ابراز خوشحالي از اينكه در جمع دانش آموزان و فرهنگيان حضور دارد گفت: اين دانش آموزان كه به خوبي اين برنامه را اجرا كردند در واقع از نسل دانش آموزاني هستند كه سي و پنج سال پيش زير بار زور نرفتند، استبداد را تحمل نكردند، دخالت بيگانگان را بر نپذيرفتند، بي اعتنايي ارزش ها را تحمل نكردند و تلاش نمودند تا نظام جمهوري اسلامي به رهبري امام (ره) در كشور استقرار يابد.
طالبی در پايان سخنان كوتاه خود، با اشاره به يكي از سرودهاي نواخته شده، عبارت «همه جان و تنم، وطنم وطنم وطنم» را تکرار نمود و سخنان خود را پايان داد كه مورد تشويق حضار قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page