برگزاری مسابقه چالش جاذبه بین دانشجویان شهرستان بافق

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 بهمن 1392
مدیر امور دانشجویی علمی کاربردی بافق خبرداد:
برگزاری مسابقه چالش جاذبه بین دانشجویان شهرستان بافق
مدیرامور دانشجویی علمی کاربردی بافق، از برگزاری مسابقه بزرگ چالش جاذبه با عنوان «نجات تخم مرغ» در بین دانشجویان خبر داد.
احسان شریعتی، در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا»، عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر مسابقه بزرگ چالش جاذبه با عنوان «نجات تخم مرغ»  در بین دانشجویان و دانش آموزان شهرستان برگزار می شود.
مدیرامور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بافق، ادامه داد: این رقابت  با هدف بالا بردن خلاقیت و نو آوری و تجربه کار علمی و عملی بطور همزمان از سوی این مرکز برنامه ریزی گردیده است.
وی افزود: شرکت کننده ها باید بر اساس قوانین این مسابقه در گروه های حداکثر 4 و 5 نفره دستگاه و سازهایی که تخم مرغ را در سقوط آزاد از ارتفاع تقریبی 10 متری بصورت سالم به زمین برساند را بسازند.
وی تصریح کرد: هر شرکت کننده در یک گروه و هر کدام از گروه ها نیز فقط با یک دستگاه مجاز به شرکت در مسابقه هستند.
شریعتی، با بیان این مطلب که شکستن تخم مرغ باعث حذف گروه می گردد، افزود: دستگاه ها نباید باعث تخریب محیط شده یا از مواد و لوازم آلوده کننده ساخته شوند.
مدیرامور دانشجویی علمی کاربردی  بافق، با اشاره به اهمیت خلاقیت و نوآوری در ساخت دستگاه ها و سازه ها، خاطرنشان کرد: وزن کمتر و عدم تخریب دستگاه پس از سقوط آزاد، دقت و زمان کمتر فرود، عدم استفاده از چتر و بادکنک از امتیازهای ویژه در این مسابقه است.
مسابقه بزرگ چالش جاذبه 17 بهمن ماه در دانشگاه علمی کاربردی بافق برگزار و علاقه مندان تا حداکثر یک روز قبل باید نسبت به تحویل دست ساخته ها اقدام نمایند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page