برگزاري اولين مانور امدادو نجات با حضور داوطلبان خواهر جمعيت هلال احمر بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 اردیبهشت 1391

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق، اولين مانور امداد و نجات جاده اي خواهران جمعيت هلال احمر شهرستان بافق به مناسبت هفته هلال احمر با حضور بيش از داوطلبان خواهر اين جمعيت در بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تقدير وتشكر از امدادگران خواهر گفت: هدف جمعيت هلال احمر امداد و كمك رساني به مصدومان حادثه ديده است و انجام اين چنيني مانورها باعث تقويت بنيه كاري و روحي خواهد شد.

حسين ندافيان با اعلام ارتقاي آمادگي و توان مقابله حوادث گفت: انجام اينگونه تمرينات براي داوطلبان و امدادگران بسيار مهم است، ولي مهم تر از آن انجام تمرينات مقابله با بلاياي طبيعي در صحنه حادثه ضروري تر به نظر مي رسد.

ندافيان با اشاره به تاثير اجراي مانور در كاهش اثرات بلاياي طبيعي با اظهار رضايت از نحوه اجراي آن يادآور شد: اجراي مانور در قالب شبيه سازي حوادث آتش سوزي و زلزله و … بايد در دستور كار آينده ستاد بحران شهرستان قرار گيرد.

رئيس جمهيت هلال احمر شهرستان بافق در حاشيه برگزاري اين مانور گفت: تيم امداد ونجات خواهران در اواخر سال گذشته با مشاركت 33 نفر از داوطلبان خواهر جمعيت هلال احمر بافق با هدف امداد ونجات ويژه مصدومان خواهر در كليه حوادث و بلاي طبيعي و غير طبيعي كار خود را شروع كرد.

محمد رضا فتاحي افزود: اولين مانور اين تيم 33 نفره همزمان با آغاز هفته هلال احمر و با حضور فرماندار و برخي از مسئولين شهرستان بافق در مجموعه ورزشي تختي اين شهرستان انجام شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page