مقام معظم رهبری و دولتمردان با پشتوانه مردم همیشه در صحنه، مقابل زیاده خواهی دشمنان مستکبر خواهند ایستاد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 22 بهمن 1392

مردم بافق در یوم ا… 22 بهمن، خودجوش و خروشان با سردادن مرگ بر آمرکا و اسرائل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند .

مردم بافق از مقابل یسیج این شهر با شعارهای ˈمرگ بر امریکاˈ ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ ،ˈ انرژی هسته ای نشان اقتدار است ˈ،ˈادامه تحریم ها شیوه ابله هان است ˈ، به سمت امام زاده عبدا.. حرکت کردند .

در این راهپیمایی هفت هزار نفری، روحانیون در پیش و مردم و خانواده شهدا با در دست داشتن پرچم ، پلاکارد و عکس و پوستر امام راحل و مقام معظم رهبری پشت سر آنها با سر دادن شعار در حرکت بودند .

به آتش کشیدن آدمک و پرچم آمریکا و اسرائیل ، قرائت قطعنامه سراسری و اجرای سرود دانش آموزان از دیگر برنامه های این آئین بود .

فرزند امام جمعه فقید یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فجر آفرینان ، شهدای انقلاب و امام شهیدان گفت: توفیق پاسداری از خون شهدا، ارزشهای انقلاب و آرمان های بلند امام خمینی (ره) عنایت خداوند است که در این برهه نصیب ما شده است.

(35)
حجت الاسلام محمد صدوقی افزود: ملت ایران در سال 57 با انگیزه دینی و معنوی علیه استبداد ایستاد و با وحدت کلمه و رهبری خردنمندانه امام راحل بنیان پهلوی را ریشه کن کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بدون کمک خارجی بادست خالی ملت ایران به پیروزی رسید.

نوه شهید صدوقی ادامه داد: در انقلاب اسلامی، مردم حرف اول را می زدند و امام راحل هم بنا به خواسته ملت، انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به سرانجام رساند .

حجت الاسلام صدوقی با بیان اینکه وحدت و رهبری و ایمان رمز پیروزی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: تا این عوامل وجود داشته باشد هیچ گزندی مردم و انقلاب را تهدید نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی از خودگذشتگی دارند و از هیچ تهدید و گزینه ای هراس نخواهند داشت.

این روحانی با اشاره به اینکه دشمنان ، عزت ، اعتلا و پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و دولتمردان با پشتوانه مردم همیشه در صحنه، مقابل زیاده خواهی دشمنان مستکبر خواهند ایستاد.

ایرنا


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page