لذت علم همراه با عمل در مسابقه چالش جاذبه

دسته: دانشگاه , علمی - پزشکی , عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 23 بهمن 1392

مسابقه چالش جاذبه دوشنبه گذشته با شرکت بیش از 50 تیم دانشجویی و دانش آموزی و همچنین حضور جمعی از اساتید دانشگاه و دبیران مقطع متوسطه شهرستان در مرکز آموزش علمی کاربردی بافق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی بافق در این مسابقه که با هدف بالابردن خلاقیت و نوآوری در بین دانشجویان و دانش آموزان شهرستان برگزار گردید، از تیم های شرکت کننده خواسته شده بود با ساخت سازه ای ابتکاری، تخم مرغی را از سقوط آزاد از ارتفاع 10 متر سالم به زمین برسانند. استفاده نکردن از چتر و بالن، وزن کمتر سازه، زمان کمتر سقوط، تخریب نشدن سازه و خارج شدن تخم مرغ از آن پس از سقوط از امتیازات این مسابقه بود.

در پایان از 57 تیم شرکت کننده 31 تیم توانستند تخم مرغ را سالم به زمین برسانند که با رای داوران به ترتیب گروه های پیشتازان بهاباد، تیموری و گلدورنا مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است داوری این مسابقه را آقایان نادری زاده، قاسمی، مؤمنیان، شریعتی، رحیمی پور، حاجی حسنی، ابوالحکیمی و خانم ها دهقانزاده و حسین زاده از اساتید فیزیک و مکانیک مرکز و دبیران فیزیک مقطع متوسطه شهرستان برعهده داشتند.

DSC_0100

 

MOV_0103[18-33-30] MOV_0103[18-35-04] MOV_0103[18-37-28]

unnamed


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page