دکتر طالبی خبرداد: تکلیف پنج فرماندار استان مشخص شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 24 بهمن 1392

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : تکلیف پنج فرماندار استان مشخص شده و گزینه های مدنظر به وزارت کشور معرفی شده اند .

 

دکترمحمدعلی طالبی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا درباره وضعیت فرمانداران استان اظهار داشت: از میان 10فرمانداری استان ، تاکنون تکلیف 5شهرستان مشخص شده و گزینه ها به وزارت کشور معرفی شده اند که از این تعداد ، حکم دو نفر از سوی وزیر محترم کشور صادر شده است .

وی درباره وضعیت دیگر شهرستانها نیز گفت : برای بقیه شهرستانها هم در حال ارزیابی و بررسی گزینه های ذیصلاح هستیم و چنانچه برای تغییر فرمانداری به قطعیت برسیم ، سعی داریم تا قبل از پایان سال تغییرات را انجام دهیم .

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: ملاک انتخاب فرمانداران جدید ،روحیه مردم داری ، برخورداری از دانش لازم و توان اجرایی بالا ، قدرت تعامل با همه گروهها و البته التزام و تعهد لازم به پیگیری سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید است .

طالبی با اشاره به توقعات از فرمانداران معرفی شده استان در دولت تدبیر و امید تأکید کرد : استانداری از فرمانداران جدید ، پیگیری حقوق مردم و اجرای سیاست های دولت در جهت رونق فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی و ایجاد فضای با نشاط سیاسی است که امیدواریم در این مسیر موفق باشند .

تاکنون حکم ˈمحمد علی شاه حسینیˈ به سمت فرماندار شهرستان اشکذر و ˈحسین فلاح یخدانیˈ به سمت فرماندار میبد از سوی وزیر کشور تأیید شده است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page