اخبار حوزه علمیه خواهران بافق/ حوزه علمیه الزهرا (س) بافق افتتاح شد/ کلنگ‌زنی واحدهای مسکونی ویژه اساتید و طلاب حوزه

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 24 بهمن 1392

MTB_00981-300x200

حوزه علمیه الزهرا (س) بافق با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد،معاون اداری مالی و پارلمانی  مجلس در حوزه های علمیه کشور ،  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، مسئول دفترمرحوم حجت الاسلام و المسلمین صدوقی ، امام جمعه بافق، فرماندار  و جمعی از مسئولان ،و طلاب شهرستان بافق افتتاح شد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق، صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این حوزه اظهار داشت: ساختمان حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 2هزار و 150 متر مربع احداث و بهره‌‌برداری شده است.

مریم دست افشان، هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر 11 میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد: این مبلغ از محل اعتبارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قم و حمایت امام جمعه و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، تامین و پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان مشتمل بر 13 کلاس درس، شش اتاق اداری، نمازخانه، کتابخانه، سالن اجتماعات و اتاق جلسات است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، 150 طلبه دختر در فضایی مناسب به تحصیل علوم دینی می‌پردازند.

دست‌افشان، تحصیل در حوزه علمیه الزهرا (س) بافق را تا سطح دو اعلام کرد و افزود: مدرک سطح دو، لیسانس محسوب می‌شود و دانش آموختگان این حوزه می‌توانند در آزمون سراسری کاشناسی ارشد رشته‌های دانشگاهی شرکت کنند.

در حاشیه افتتاح حوزه علمیه، کلنگ ساختمان 2250 متری جواد الائمه بافق  به زمین زده شد.

این ساختمان مشتمل بر چند واحد مسکونی ویژه اساتید حوزه و طلاب است که در بلوار شهید بهشتی احداث می شود./عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 بهمن 1392 - 6:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام.متراژ زمین ساختمان احداثی کمتر از چهار هزار متر مربع نیست.اینکه پیداست.شفاف باشید تو حرفاتون خانم دست افشان

You cannot copy content of this page