در مخابرات بافق مدیران توانمندی داریم و امیدوارم بستر فعالیتشان آماده شود

دسته: اقتصادی , علمی - پزشکی , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 29 بهمن 1392

رئیس مخابرات بافق با اشاره به 1700 اشتراک ADSL  شهرستان، عنوان کرد: شهروندان بافقی بیشترین میانگین مصرف اینترنت در استان را در بین شهرهای استان دارند.

DSCF10009872.jpg1

علی اکبرتشکری در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» اظهارکرد: تعداد 16526 مشترک تلفن ثابت در شهرستان بافق وجود دارد.

رئیس مخابرات بافق افزود: ضریب تلفن ثابت شهرستان از 37 و یک دهم درصد در سال 91 به بیش از 38 درصد در سال 92 افزایش یافته است.

وی با اشاره به نزدیک به 19 هزار مشترک همراه اول شهرستان، ادامه داد:  ضریب نفوذ تلفن همراه نسبت به سال قبل با یک درصد افزایش به 43 درصد رسیده است.

وی با اشاره به پایان عملیات سایت های موبایل مظفریه و ورودی شهر بافق روبروی دانشگاه پیام نور ، بیان کرد: امسال همچنین 2 سایت   BTSبرای افزایش کیفیت آنتن دهی تلفن های همراه شهرستان راه اندازی شد.

تشکری با اشاره به 1700 اشتراک ADSL    شهرستان، عنوان کرد: شهروندان بافقی بیشترین میانگین مصرف اینترنت در استان را در بین شهرهای استان دارند.

وی در خصوص برنامه توسعه شبکه مخابراتی در سال آینده، گفت: 8 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار برای توسعه شبکه بلوارهای مهدیه، انقلاب، شهرک شهرداری، خیابان شیخ محمدتقی و محدوده مرکزی در میدان امامزاده شهر بافق دیده شده است.

وی بیان کرد: انجام عملیات احداث فیبر نوری در مسیر بافق_شهرک صنعتی از دیگر طرح های در دست اقدام است.

رئیس مخابرات بافق درباره پرورش مدیران جوان برای فعالیت های آینده مخابرات شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاران خوب و توانمندی در رسته های مختلف در شهرستان داریم و امیدوارم بستر رشد و بهره از این عزیزان فراهم گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page