رزمایش بزرگ بیت المقدس در بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 بهمن 1392
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با بیان این مطلب که رزمایش بزرگ بیت المقدس در بافق برگزار می شود، گفت: صبحگاه مشترکی روز جمعه و در دومین روز رزمایش با مشارکت بسیجیان و گردان ها و حضور فرماندار و دیگر مسئولین، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان برگزار می گردد.
00752
بمانعلی باقیان،  صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهارکرد:  برگزاری رزمایش بیت المقدس اوایل اسفند ماه امسال در اردوگاه قدس سپاه بافق به منظور ارتقای توان و آمادگی دفاعی، رزمی و تاکتیکی بسیجیان و گردان های مختلف شهرستان برگزار می گردد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، با بیان این مطلب که هدف کلی برپایی این رزمایش ها خوشحالی دوستان و ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان انقلاب است، افزود: این رزمایش در مدت زمان 2 روز و برنامه هایی مختلف اعتقادی، معرفی، کلاس های رزمی و تاکتیکی را داریم.
وی ارتقای نیروهای بسیجی و گردان های مختلف را از اهداف این رزمایش دانست و ادامه داد: صبحگاه مشترکی روز جمعه و در دومین روز رزمایش با مشارکت بسیجیان  گردان های عاشورا، الزهرا، کوثر و دیگر بسیجیان شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان برگزار می گردد.
شهرستان بافق بیشترین اعزام های کاروان های مردمی  راهیان نور را به مناطق عملیاتی داشته است
باقیان درباره اعزام های مردمی و نسل جوان و نوجوان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور نیز، عنوان کرد: شهرستان بافق در سال های گذشته بیشترین اعزام های مردمی را به مناطق عملیاتی داشته است.
این فرمانده، با اشاره به استقبال بسیارخوب مردمی از این برنامه در شهرستان، افزود: اعزام های مردمی از 6 اسفند ماه امسال آغاز و تا فرودین ماه سال آینده ادامه می یابد.
وی بااشاره به اعزام بیش از 1600 نفر در قالب اقشار و گروه های مختلف مردمی، دانش آموزی، دانشجویی و غیره در سال گذشته به این اردوها، افزود: پیش از این نیز اعزام هایی در قالب گروه های دانش آموزی و مدارس شهرستان انجام شده است.
وی آشنایی بیشتر مردم و بوِیژه نسل جوانان با شهدا و خاطرات و راه و رسم زندگی این بزرگواران  را از اهداف این بازدید ها عنوان و ادامه داد: کاروان های راهیان نور همراه با یک روحانی و مسئول در این 4 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، آبادان، خرمشهر، و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به عشق و علاقه و نتایج خوب این بازدیدها، خاطرنشان کرد: هر ساله دل نوشته های این عزیزان بازدید کننده در   در مسابقه ای با نام رهاورد راهیان نور گردآوری و برای استفاده در قالب آثارماندگاری مانند کتاب استفاده می شود.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page