رئیس جمعیت هلال احمر بافق: به بیش از 112 حادثه دیده از سوی نیروهای مختلف این جمعیت کمک شده است

دسته: حوادث , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 6 اسفند 1392

 

رئیس جمعیت هلال احمر بافق:  از ابتدای امسال به بیش از 112 حادثه دیده از سوی نیروهای مختلف این جمعیت کمک شده است.
محمدرضافتاحی  با اشاره به آمادگی این جمعیت برای ارایه خدمات و رویاروی با حوادث و بحران ها، اظهارکرد: امسال  مساعدت های امدادی در بیش از 25 تصادف و نزدیک به  12 سقوط و گرفتاری در کوه توسط های عوامل امدادی از قبیل پرسنل، امدادگران و  نجاتگران این جمعیت انجام گرفت.
394000
رئیس جمعیت هلال احمربافق با اشاره به ضرورت فراگیری آموزش های اولیه درمانی و کمک های اولیه از شهروندان، ادامه داد: نزدیک به 60 درمان سرپایی  و بیش از 17 مورد خدمات پشتیبانی فنی از دیگر برنامه های امسال این جمعیت بوده است.
وی با اشاره به خدمات ارایه شده در روزهای برفی فصل زمستان، افزود: اسکان بیش از 60 نفر و ارایه خدمات در بیش از 17 عملیات امداد ونجات در حوادثی مانند سیل و آب گرفتگی از جمله این خدمات بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال به بیش از 112 حادثه دیده از سوی نیروهای مختلف این جمعیت کمک شده است.
فتاحی با اشاره به  فعالیت های مختلف خودروهای آمبولانس، امداد و نجات و تیم های تخصصی این جمعیت، گفت: انتقال نزدیک به 35 مصدوم و اعزام بیش از 14 خودرو امداد و نجات برای ماموریت های مختلف در سطح شهرستان از دیگر برنامه های امسال بود.
رئیس جمعیت هلال احمر بافق با اشاره به برپایی بیش از 400 آموزش اولیه و تخصصی کمک های اولیه و امداد برای گروه های مختلف، عنوان کرد: شرکت در همایش ها و پوشش مسابقات مختلف و برگزاری مانور های امداد و نجات در جاده و کوهستان و همچنین برپایی ایستگاه های سنجش سلامت از دیگر برنامه های این جمعیت بوده است.
>

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page