ستاد تسهیلات مسافران نوروزی اردکان آغاز به کار کرد

دسته: استان , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 6 اسفند 1392
بیر ستاد تسهیلات نوروزی در اردکان:
ستاد تسهیلات مسافران نوروزی اردکان آغاز به کار کرد
خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی در اردکان گفت: ستاد تسهیلات نوروزی اردکان با تشکیل ۷ کارگروه فعالیت خود را در راستای رفاه حال مسافران نوروزی آغاز کرد.

مصطفی پیشوایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردکان با اشاره به تشکیل هفت کارگروه در ستاد تسهیلات مسافران نوروزی اردکان، اظهار کرد: این کمیته‌ها شامل اسکان، بهداشت‌، نظارت و کنترل بازار ‌، فرهنگی‌، انتظامی‌، حمل و نقل و گردشگری است.

وی اضافه کرد: مدیران و اعضای این کارگروه‌ها شهر را برای پذیرایی هر چه بهتر و اسکان مسافران نوروزی آماده و مهیا می‌کنند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی اردکان گفت: شرایط و امکانات لازم در راستای رونق صنعت گردشگری در شهر تاریخی و باستانی اردکان فراهم است و اقدامات مناسب برای بازدید مسافران نوروزی انجام شده است.

پیشوایی تصریح کرد: تعدادی از مدارس و امامزادگان سطح شهر با تجهیز امکانات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی آماده شده است.

وی با بیان اینکه اردکان دروازه ورودی استان یزد است اضافه کرد: ستاد تسهیلات نوروزی باید برای جذب مسافران و گردشگران و افزایش مدت اقامت آنان تلاش کنند تا مسافران نوروزی خاطره‌خوشی از حضور در شهرستان اردکان داشته باشند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی در اردکان تصریح کرد: بیش از هزار اثر تاریخی شناسایی شده و ۲۵۰ اثر ثبت شده میراث فرهنگی این شهرستان را یکی از بزرگترین شهرهای توریستی و گردشگری کشور کرده است.

وی گفت: در سال گذشته اردکان از لحاظ اسکان مسافر‌، رتبه برتر را در استان کسب کرد و احتمال داده شده  که امسال مسافران و گردشگران بیشتری به این شهرستان مسافرت کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 8:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در شهر ما نيز اصولا در نيمه ها و يا بعد از سپري شدن تعطيلات عيد اقايون به فكر مي افتند كه پكيج اماده كنند همانند كاري كه امسال شد.

You cannot copy content of this page