توزیع بیش از 34 هزار مرسوله پستی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 اسفند 1392

ز ابتدای امسال تا کنون انجام شد

توزیع بیش از 34 هزار مرسوله پستی در بافق

رئیس پست بافق: بیش از 34 هزار مرسوله در بخش های عادی، سفارشی، پیشتاز و امانت  از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان بافق توزیع شد.
IMG_10004243
عباس زارع بیدکی اظهار کرد: امسال بیش از 14 هزار و 463 مرسوله عادی و نزدیک به 17 هزار مرسوله پیشتاز توزیع گردیده است.
رئیس پست بافق با بیان این مطلب که امانت پستی به محموله های بالای 2 کیلو اطلاق می شود، افزود: توزیع بیش از 2 هزار و 300 مرسوله سفارشی و نزدیک به 300 امانت پستی از دیگر خدمات پست بافق است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 88 هزار و 337 قبض تلفن و بیش از 4 هزار و پانصد خرید اینترنتی و 2 هزار و 200 آگهی تبلیغاتی نیز در سطح شهر توزیع گردیده است.
زارع بیدکی، با اشاره به رونمایی تمبر اختصاصی کمال الدین محمد وحشی بافقی در گنگره این شاعر نامی، بیان کرد: تعداد یکصد برگ از این تمبر اختصاصی چاپ گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: توافق نامه هایی نیز برای چاپ تمبر با یکی از تیم های ورزشی و یکی از ادارت شهرستان در دستورکار قرار دارد.
وی به برشمردن برخی خدمات و سرویس های پستی، خاطرنشان کرد: فروش 2 هزار گذرنامه و یک هزار و 649 خدمات خودرویی و 650 اظهارنامه از دیگر خدمات ارائه شده است.
رئیس پست بافق با اشاره به این مطلب که دامنه فعالیت ها و سرویس های پستی اکنون بسیار متنوع شده است، عنوان کرد: توزیع کیسه های پست بانک، پلمپ دفاتر، تهیه پلاک کدپستی، اسناد تک برگی ثبت اسناد و غیره از برخی این خدمات و فعالیت ها است.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page