بانوان ایرانی استعدادخوبی در تیراندازی با کمان دارند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 10 اسفند 1392
مربی تیم تیراندازی با کمان شاخص پژوه اصفهان: خانم های ایرانی در رشته تیراندازی با کمان از استعداد خوبی برخوردار و تجربه نشان داده عمده موارد موفقیت های خوبی را بدست می آورند.
راحله خیرالله زاده ورزی در گفت و گو با «بافق فردا» با خوب ارزیابی کردن سطح مسابقات تیراندازی کشور، اظهارکرد: شرایط تیراندازی با کمان نسبت به گذشته بدلیل جذب حامیان مالی و بالاتر رفتن سطح دواری پیشرفت خوبی داشته است.
IMG_10009671
مربی تیم تیراندازی با کمان باشگاه شاخص پژوه اصفهان، درباره پشتیبانی مالی بویژه در بخش بانوان، افزود: اسپانسرها علاقه مند به پخش تبلیغات وسیعتر هستند و این همکاری رسانه ها را می طلبد.
وی با بیان این مطلب که صدا و سیما در زمینه پخش این مسابقات همکاری خوبی نکرده است، ادامه داد: بدین خاطر اسپانسرهای کمی تا کنون جذب تیراندازی با کمان شده اند مگر اینکه علاقه خاصی به این رشته داشته باشند.
این بازیکن سابق تیم ملی، با بیان این مطلب که سطح مسابقات بانوان نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته و با آقایان تقریبا در یک سطح قرار گرفته، ادامه داد: تلاش برای جذب تماشاگران و درآمدزایی از این محل و پخش تلویزیونی این رقابت ها برای کمک و حمایت از این رشته بسیار موثر است.
وی با اشاره به استقبال خوب بانوان از این رشته ورزشی، افزود: سطح رقابت های شهرستان ها خیلی به هم نزدیک شده و مثلا در مسابقه امروز با تیم بافق رقابت دشواری بر خلاف تصور قبلی داشتیم.
وی که تجربه همزمان عضویت در تیم های تیراندازی با تفنگ و کمان را در کارنامه دارد، گفت: خانم های ایرانی در رشته تیراندازی با کمان از استعداد خوبی برخوردار و تجربه نشان داده عمده موارد موفقیت های خوبی را بدست می آورند.
این مربی باسابقه، درباره جایگاه ایران در آسیا خاطرنشان کرد: با وجود سن کم فدراسیون تیراندازی با کمان پیشرفت سریعی درآسیا داشتیم و 2 دوره تجربه ورود به المپیک را که کار ساده ای نیست و با کسب مقام های آسیایی امکانپذیرست  نیز در کارنامه داریم.
IMG_10009661

تیم باشگاه پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان  جایگاه نخست آقایان و رده دوم بانوان را در جدول لیگ برتر تیراندازی با کمان  در هفته سوم این مسابقات در بافق به خود اختصاص داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page