جای خالی استاندار و معاونین استاندار در افتتاح پروژه های رهبری

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
شنبه - 23 اردیبهشت 1391

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون، رضایی در روز اول این سفر دو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون طبس و بهاباد را از محل اعتبارات مقام معظم رهبری با حضور فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر، نوسازی مدارس و نیروی انتظامی طبس و بهاباد افتتاح کرد.
            در این سفر، معاون فرهنگی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیران کانون 7  استان، مدیرعامل کانون را همراهی کردند.
         وی همچنین در همان روز، از مرکز شماره 1 و کتاب‌خانه‌های سیار و پستی کانون شهر طبس و مرکز بافق بازدید کرد و با فرمانداران، مسوولان و مربیان این دو مرکز به گفت‌وگو پرداخت.
       رضایی همچنین در روز اول سفر خود با هیأت همراش به زیارت حرم مطهر حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در طبس رفت و ضمن بازدید از کتاب‌خانه و فرهنگ‌سرای آستان آن حضرت 2 هزار جلد کتاب کانون را به کتاب‌خانه کودک آن مجموعه هدیه کرد.
         در همین حال در دومین روز از این سفر، اولین جشنواره قصه‌گویی بومی محلی استان یزد برگزار شد و در آن  7 قصه‌گوی برگزیده استانی از استان‌های سمنان، فارس، هرمزگان، کردستان، خراسان جنوبی، گیلان و مازندران با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.
         مراسم رونمایی از کتاب‌های “سنجاق‌ها” و “طرح و ایده‌های کتاب‌خوانی استان” و رونمایی از “کارت پستال‌های مرکز شماره 2  کانون یزد” و “سیستم وایرلس اتوماسیون اداری کانون استان” و بازدید از نمایشگاه عکس، نقاشی و سفال از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر است.
         رضایی همچنین در دومین روز از این سفر، نشان طلایی را به فاطمه قانع عضو طلایی کانون دارنده مدال طلایی المپیاد ادبیات کشور، برگزیده مسابقه‌ها، جشنواره‌ها و کنسرت‌های مختلف و عضو فعال کانون به وی اهدا و در نشستی با نویسندگان و اعضای نوجوان مراکز کانون یزد نیز شرکت خواهد کرد.
         در پایان روز دوم، مراسم پایانی جشنواره قصه‌‌گویی بومی محلی استان یزد برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد.
         بازدید از مراکز فرهنگی هنری مروست و خاتم و کتاب‌خانه سیار روستایی خاتم از برنامه‌های آخرین روز این سفر به شمار می‌رود.
خبر نگار یزد فردا گفتگویی کوتاه با مدیر کانون پرورش فکری استان  انجام دادعلیرضا جلالی علاوه برمطالب فوق  افزود :

کانونی ها برای افتتاح پروژه ها سنگ تمام گذاشتند
مدیرعامل کانون ،معاونت فرهنگی و هفت مدیر از استانهای دیگر برای افتتاح مراکز کانون پرورش فکری استان در طبس و بهاباد و بازدید مرکز مروست که هر سه از اعتبارات رهبری ساخته شده بودند حضورداشتند و مسئولین ارشد استان حتی در مراسم جشنواره قصه گویی هم  که درمرکز استان بود شرکت نکردند.

و این دور از اخلاق میهمان نوازی یزدیها به حساب می اید و دور از خیلی از چیزهای دیگر انشالله درددلهای فرهنگی بنده را در سایت یزد فردا خوانده باشید احتیاجی و توضیح بیشتر نیست .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page