شهرداربافق خبرداد: تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۲ دیدگاه
شنبه - 17 اسفند 1392

شهرداربافق: ستاد تسهيلات نوروزي شهرداری برای برنامه ریزی وهماهنگی بهتر و دقیق تر در زمینه های مختلف  تشکيل شد.

SONY DSC

 رحمت الله عفتی در گفت و گو با «بافق فردا»  درباره برنامه های نوروز 93 شهردار ی بافق، اظهارکرد: ستاد تسهيلات نوروزي شهرداری بافق با شرکت مدیران واحدهای مختلفت برای برنامه ریزی وهماهنگی بهتر و دقیق تر در زمینه های مختلف  تشکيل شد.

شهرداربافق افزود: ایجاد ايستگاه راهنمايي مسافرين نوروزي در ورودی شهر جنب آتش نشاني و پذيرايي از ميهمانان نوروزي  ، تهيه و توزیع بروشور و نقشه راهنماي شهر با مشخص نمودن اماکن تفريحي-پارکها و آثار باستاني، نصب بنر و پارچه نوشته  با مضمون تبريک سال نو و خير مقدم به مسافرين نوروزي از جمله برخی برنامه های در دستورکار است.

وی به تشکيل کشيک تسهيلات نوروزي شهرداري جهت راهنمايي و رفع مشکل ميهمانان نوروزي اشاره و ادامه داد: تشکيل اکيپ هاي بازرسي ويژه جهت جلوگيري از سد معابرعمومي در پياده روها و خيابانها و بازديد از وضعيت روشنايي معابر اصلي و اعلام نقص به شرکت توزيع برق از برخی دیگر موارد است.

عفتی با اشاره به نقش فضای سبز در زیبایی مبلمان شهری خاطرنشان کرد: هرس درختان جهت تامين ديد ترافيکي و تابلوهاي شناسايي معابر و گل کاري روفوژمياني و کناري معابر از دیگر برنامه های شهرداری است.

وی با اشاره به گل کاری در سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 30 میلیون ریال خاطرنشان کرد: اطلسی، همیشه بهار، جعفری، بنفشه، آهار، و غیره از جمله گل هایی است که در میادین، پارک‌ها و باغچه ها، رفیو‍‍‍ژ میانی خیابان‌های سطح شهر کشت می‌شود

.شهرداربافق با اشاره به بازديد و کنترل دائمي نيروها و امکانات آتش نشاني و خدمات ايمني جهت آمادگي کامل امداد رساني، و افزايش ساعت کار وسايط نقليه عمومي عنوان کرد: اتخاذ  تمهيدات لازم جهت استقرار تعداد کافي تاکسي در پايانه مسافر بري و ايستگاه  قطار با توجه به حجم مسافر از برنامه رفاهی در برنامه است.

رحمت الله عفتی با بیان این مطلب که صدور مجوز حفاري در سطح شهر از 15 اسفند تا 15 فروردين93 لغو می شود، عنوان کرد: پيگيري تسريع در مرمت کانالهاي حفر شده و  ترميم آسفالت معابر شهر و نیز ترميم و تعويض و رنگ آمیزی بلوکهاي معیوب و شکسته معابر از اقدامات در دست انجام است.

شهرداربافق با اشاره به همکاري و هماهنگی های انجام شده با اداره ميراث فرهنگي شهرستان بافق، گفت: برای نظافت و ساماندهی  محیط پیرامون بناها و آثار تاریخی و برخی زمینه های مورد نیاز آمادگی هایی انجام شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عفتی شهردار محترم بافق یه خورده در رابطه با نخال های که در خیابانها وکوچه هست تصمیم بگیری زشت است غریبه ای یا مهمان نوروزی که به این شهر میاید یک مورد دیگر هم این است که در کوچه محلهای قدیمی یا بافت قدیم میدان خان کوچه های اطراف این محله خیلی اشغل دانی در این مورد هم تصمیمی بگیرید ودر مورد میدان پل سه دهانه قاضی که دستتان درد نکند این هم پیگیری کنید که پیمانکاری که کار میکنند کارش را سریعتر انجام دهد چون کارش خیلی کند است آقای عفتی دستتان درد نکند تشکر

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 اسفند 1392 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عفتی سلام
اکثر میهمانان یا به عبارتی همه میهمانان از مجتمع شهید برزگری جنب شن های روان بازدید می کنند و برای ایاب و ذهاب آنها در این جاده خاکی جز آبرو ریزی جیزی عاید شهرمان نمی شود اگر ممکنه فکری به حال جاده ورودی ریگها بکنید

You cannot copy content of this page