مصاف سنگ آهن بافق با نیروی زمینی، امروز پنجشنبه

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 اسفند 1392

رییس فدراسیون و سرمربی تیم هندبال ایران در راه بافق


پنج شنبه92/12/22 تیم رده دومی سنگ آهن بافق در ورزشگاه امام علی (ع) آهنشهر به مصاف تنها تیم تهرانی لیگ برتر هندبال کشور ؛ نیروی زمینی خواهد رفت.
سنگ آهن که با انجام بازی های منظم و قدرتمندانه پیروزی های شیرینی کسب کرده و باجدایی از حاشیه و سر وصدا به دور از تصور تمام هندبال دوستان کشور و ورزش دوستان بافقی بر رده دوم جدول لیگ برتر هندبال کشور تکیه زده است.
از طرفی تیم نیروی زمینی تهران در رده ی آخر جدول به خوابی عمیق فرو رفته و آخرین دست و پا های خود را میزند تا از سقوط خود جلو گیری کند ؛ تهرانی ها برای بقا در لیگ مجبورند بافق را با پیروزی ترک کنند وگرنه چاره ای جز قبول سقوط ندارند.
بازی قوی و برد های دور از انتظار و عجیب شاگردان مهدی رهبری آنچنان جامعه هندبال کشور را متحیر کرده است که طبق خبرهای رسیده جلال کوزه گری رییس فدراسیون و ماچک سرمربی تیم ملی هندبال ایران برای مشاهده دیدار فردا عازم بافق هستند.
نتیجه بازی رفت این دو تیم 24 بر 24 خاتمه یافت و امتیاز بین دو تیم تقسیم شد در حالیکه تقسیم امتیاز های فردا برای هیچکدام از دوتیم مفید نیست.
سنگ آهن برای ماندن در جمع مدعیان و کسب سهمیه آسیا و نیروی زمینی برای فرار از سقوط مجبور به پیروزی هستند.
در صورت چربیدن تیم تهرانی بر سفید و نارنجی پوشان بافقی در زمین؛ مقابله با جو سنگین ورزشگاه و طرفداران با غیرت بافقی همتی سترگ میخواهد که تیم میلیونی و سرتا پا ملی پوش ثامن الحجج سبزوار ارداه ی آن را نداشت و در مقابل جوانان پر شور بافقی زانو زد(اولین باخت تیم ثامن الحجج سبزوار در دوسال اخیر که تمامی بازیکنان آن ملی پوش هستند در بافق با حضور انبوه جوانان بافقی رقم خورد.).

محمد حسام نصیرزاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page