من تمام حاجت هایم را جمع می کنم و در فاطمیه از مادرم حضرت زهرا(س) می گیرم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 23 اسفند 1392

download

با معرفت وارد فاطمیه شویم:

*مکررا از مقام معظم رهبری شنیدم که فرمودند: من تمام حاجت هایم را جمع می کنم و در فاطمیه از مادرم حضرت زهرا(س) می گیرم.

*ائمه هدی به شدت بر حضرت زهرا (س) تعصب دارند و حضرت زهرا (س) هم بر ما تعصب زیادی دارند،  نگرانی های حضرت زهرا (س) تا لحظه ای که سنگ لحد، من و شما را بگذارند وجود دارد.

*پیامبر فرمود: من عرف فاطمه حق معرفتها فقد ادرك ليله القدر، هرکس بفهمد فاطمه(س) کیست به حقیقت شب قدر پی برده است، ليلة القدر خير من الف شهر.

*اگر درست و صحیح گام برداریم، فاطمیه یک عمر کامل سیر سلوک است، فاطمیه یعنی یک دوره کلاس ولایتمداری و بندگی الهی.

*امام حسن عسکری(ع) فرمود: نحنُ حججُ اللهِ علی خَلقِهِ وَ جَدّتنا فاطمة حجةُ اللهِ علینا، خدا دلیل راه ما اهل بیت را مادرمان حضرت زهرا(س) قرار داده است.

*امام زمان(عج) می فرماید: آن چیزی که مرا در فراز و فرود های دوران غیبت سر پا نگه داشته است تاسی به مادرم صدیقه طاهره (س) است.

*امام صادق(ع) فرمود: به دل هایتان مراجعه کنید، اگر  در دل هایتان محبت حضرت زهرا(س) بود ما  به شما اجازه می دهیم که ایشان را مادر صدا بزنید، این مادر گفتن فقط برای بچه سید ها نیست هرکس حضرت زهرا را دوست دارد می تواند مادر صدا بزند.

* معصوم(ع) فرمود: خدا تمام خلقت را به تبعیت از مادرمان حضرت زهرا(س) فرمان داده است، انس و جن و ملائکه و الانبیا.

*جبرئیل فقط در کل آسمان و زمین دو جا اجازه نداشت برود، در آسمان ها لحظه ای که پیامبر می خواست وارد مقام علوی فاطمی بشود توقف کرد و گفت یا رسول الله از اینجا به بعد نمی توانم همراهت باشم، بر روی زمین هم یک جا التماس کرد که بتواند وارد شود ولی فقط لحظاتی به او اجازه دادند و آمد خودش را زد، چهار هزار ملک با خود آورد، این مختصر حضوری است که جبرئیل در کربلا دارد مرحوم ابن قُوْلُوْیه قمی در کامل الزیارات می فرماید: آن هم بخاطر وجود مقدس صدیقه طاهره (س) بوده است.

 حجت الاسلام ثمری


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page