مدیر کمیته امدادبافق عنوان کرد: ارایه خدمات به بیش از 40 دانشجو و 160 دانش آموز

دسته: اجتماعی , دانشگاه
یک دیدگاه
شنبه - 24 اسفند 1392

مدیر کمیته امدادبافق با اشاره به کسب مدارج متنوع علمی دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش این کمیته عنوان کرد: ارایه خدمات به بیش از 40 دانشجو و 160 دانش آموزاز سوی این کمیته انجام می شود.

IMG_6100

حسین افضلی اظهارکرد: برنامه های جشن نیکوکاری امسال به ترتیب روزچهارده اسفند در مدارس، پانزده و شانزده هم نیز به ترتیب در سطح شهر و  نماز جمعه شهرستان برگزار شد.
مدیرکمیته امدادبافق با اشاره به14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد و آموزه های دین اسلام درباره از خودگذشتگی و انفاق، خاطرنشان کرد: امام (ره) این کمیته را برای خدمت رسانی به مردم و مستمندان جامعه پایه گذاری کرد و تا کنون هزاران نفر از حمایت های مختلف این ارگان بهرمند شده اند.
وی با اشاره به اعزام بیش از 90 نفر از مددجویان به مشهد مقدس باهمکاری شرکت سنگ آهن مرکزی، افزود: در فرصت ایجاد شده در این سفر کلاس ها و برنامه های آموزشی مختلف از جمله مذهبی، فرهنگی و غیره و شرکت در برنامه های سخنرانی را داشتیم.
وی با اشاره به نقش آموزش و تربیت در ایجاد یک آینده خوب برای فرزندان، ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی برای مدد جویان به منظور آشنایی با نحوه صحیح تربیت، پرورش و فعالیت های تحصیلی فرزندان از دیگر برنامه ها است.
افضلی با اشاره به کسب مدارج متنوع علمی دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش این کمیته، افزود: در حال حاضر بیش از 40 دانشجوی تحت پوشش این کمیته در شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
حسین افضلی  خاطرنشان کرد: در بخش دانش آموزی نیز در حال حاضر خدمات متنوعی به بیش از 160  دانش آموز ارایه می گردد.
مدیرکمیته امدادبافق عنوان کرد: خیرین می توانند با مراجعه به کمیته امداد درقالب طرح احسان با پرنمودن فرم های مخصوصی نسبت به تامین هزینه تمام یا بخشی از هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت اقدام نمایند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
احمدعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 فروردین 1393 - 10:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خسته نباشید.

You cannot copy content of this page