فعالیت 314 راهدار در طرح نوروزی استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 اسفند 1392

جواد ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی یزد ـ بافق ـ بهاباد با اعلام خبر فعالیت 314 راهدار در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد، اظهار داشت: 3 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی زیر پوشش طرح نوروزی توسط 44 اکیپ راهداری هستند و هر 40 کیلومتر توسط یک گشت راهداری و اکیپ نوروزی، زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره آغاز طرح نوروزی از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین 1393 عنوان کرد: راهدارخانه‌ها در طول راه‌ها برای اسکان اضطراری و حوادث غیر مترقبه و شرایط نامساعد جوی در نظر گرفته شده است.

معاون اداره راه و شهرسازی بیان داشت: در این طرح اداره راه و شهرسازی با هدف خدمت و امدادرسانی به مسافران نوروزی تمام امکانات بالقوه خود را برای تامین ایمنی عبور و مرور در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان به کار می‌گیرد.

ذاکر با اشاره به وظایف این اداره قبل از طرح  نوروزی و بازدید از محورهای مواصلاتی برای ایمن سازی و کاهش حوادث عنوان کرد: اهم فعالیت‌های انجام شده قبل از طرح نوروزی شامل مرمت راه‌ها، لکه گیری جاده‌ها، شست‌وشوی علائم، نصب علائم و ساماندهی آنها است.

معاون راه و شهرسازی استان یزد با تاکید بر ضرورت حفظ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم با ماموران پلیس راه و راهداران استان همکاری کنند.

وی بیان داشت: مراکز بین راهی و مکان‌های مناسبی برای استراحت رانندگان مهیا شده که در کاهش حوادث نقش بسزایی دارد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page