کشیک نوروزی شبکه دامپزشکی تا 24 فروردین93

دسته: کشاورزی،دامداری و شیلات
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 اسفند 1392

رئیس دامپزشکی بافق با اشاره به دایر بودن کشیک نوروزی این شبکه تا 24 فروردین 93 عنوان کرد:شهروندان و مسافرین گرامی دقت نمایند تا از رستوران و غذاپزی های مجاز خرید کنند.

221-300x224

علی میرزایی در گفت و گو با «بافق فردا» اظهار کرد:  کشیک نوروزی این شبکه از 24 اسفند امسال تا 24 فروردین93 به مدت یکماه دایر است.

رئیس دامپزشکی بافق ادامه داد: بازرسین دامپزشکی در سطح شهر از کلیه رستوران، لبنیاتی، قصابی و فروشگاه های مرغ و ماهی و دیگر عرضه کننده هان فرآورده های خام دامی بازدید می کنند.

وی با اشاره به کنترل و بازرسی از 23 آشپزخانه و غذاپزی سطح شهر، افزود: شهروندان و مسافرین گرامی دقت نمایند تا از رستوران و غذاپزی های مجاز خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی و فعالیت های کنترل بهداشتی ذبح و انتقال گوشت قرمز از کشتارگاه شهرستان بطور ویژه در ایام تعطیلات نوروزی انجام می گیرد.

میرزایی گفت: شهروندان و مسافرین گرامی از خرید فرآورده ای خام دامی بدون تاریخ خودداری و محصولات خام دامی بسته بندی که دارای تاریخ تولید و مصرف و سایر اطلاعات مورد نیاز باشد خریداری کنند.

رئیس دامپزشکی بافق عنوان کرد: شهروندان و مسافرین گرامی برای ارایه هرنوع شکایت و انتقاد در زمینه های مرتبط با فعالیت های دامپزشکی با شماره 4237312 تماس حاصل نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page