یک کتاب، یک نویسنده بافقی(کتاب نهم: سخن دل پذیر، دل سخن پذیر)

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 فروردین 1393

bafghbook9

نام کتاب: سخن دل پذیر، دل سخن پذیر

نویسنده: اکبر خالقدادی

ناشر: نیکوروش

سال چاپ: 1392

شمارگان: 2000 جلد

تعداد صفحات: 103صفحه

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

این کتاب مشتمل بر جملات قصار و جالب، گریزی بر سخنان بزرگان و معصومین و حاوی جملات، حدیث، پندها و نصایح مفید است. همچنین با جملات طنز، نکات و اندرزهایی در مسائل زندگی، اجتماعی و خانواده پرداخته شده است چرا که ممکن است عده ای در جامعه یا برخی خانواده ها به دلیل برخی مسایلی که نمی دانند و یا اینکه به ویژگیها و تفاوتهای یکدیگر آشنا نیستند چالشها و مشاجره هایی داشته باشند.

در قسمتی دیگر از مقدمه کتاب آمده است:

امیدوار است مجموعه ای که گردآوری شده است مورد استقبال قرار گیرد و به روحیه خوانندگان کمک شایانی شود و به دانستنی های آنها افزون گردد.

در فهرست کتاب عناوین زیر آورده شده است:

مقدمه، سخنان بزرگان، جملات قصار و زیبا، حکمتها، جملات قصار، مهدویت، جملات طنز و جالب، دقت کردین، ضد حال ترین ها، قوانین مورفی، به سلامتی، گابریل گارسیا مارکز، مهم نیست، نصایح مفید و ارزشمند، نکات و جملات مفید، عزیزتر شدن شما نزد دیگران، نکات طلایی، آسان ترین راه، وقت بگذارید زیرا، آدمی اگر از پیامبر هم باشد، مغایرت های زمان، هشت گام عملی برای زیبا سخن گفتن، پندهایی از امام علی(ع)، ویژگی ها و تفاوتهای زنان و مردان، نتایج حاصل از مقایسه زنان و مردان، فنون شوهرداری، فنون زن داری، حقوق والدین بر فرزندان، حقوق فرزندان بر والدین، راههای بیشترین لذت از زندگی، نکته های مهم از نویسنده معروف جکسون براون.

 

 

سید محمد طباطبایی بافقی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page