دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی تفت خبر داد: حضور ۱.۵ میلیون گردشگر نوروزی در تفت

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
۳ دیدگاه
شنبه - 16 فروردین 1393

دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی تفت خبر داد
حضور ۱.۵ میلیون گردشگر نوروزی در تفت
خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی تفت گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۵ فروردین، حدود ۱.۵ میلیون مسافر نوروزی از شهرستان تفت بازدید کردند.

مهدی جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفت اظهار کرد: امسال شهرستان تفت شاهد حضور و میزبان خیل عظیمی از مسافران و مهمانان نوروزی بود.

وی افزود: بیشترین آمار مهمانان نوروزی در روز طبیعت بود که تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در روستاهای هدف گردشگری و دیگر روستاهای ییلاقی شهرستان حضور یافته و از طبیعت خدادادی و طبیعی آنها بهره‌مند شدند.

دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی تفت از حضور مردم در روز طبیعت در بافت تاریخی اسلامیه که از روستاهای هدف گردشگری می‌باشد خبر داد و گفت: در این روز یکصد هزار نفر از این بافت تاریخی بازدید کرده و از اماکن  تفریحی و ییلاقی آن استفاده نموده‌اند.

جمالیان به اسکان مسافران و مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۵ فروردین تعداد ۸۵۰۰ نفر از مهمانان نوروزی در مدارس، مهمانسراهای ادارات، پارک‌ها و هتل شهرستان اسکان یافته و از خدمات این اماکن بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرستان تفت در ۲۰ کیلومتری مرکز استان یزد از جاذبه‌ها، اماکن تاریخی و روستاهایی ییلاقی و خوش آب و هوای متعددی برخوردار است و هر ساله در ایام تعطیلات نوروز و تابستان شاهد حضور چشمگیری از مهمانان و مسافران از سراسر کشور است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بابا پنجعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 فروردین 1393 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

الیکی میگه……….

نقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 فروردین 1393 - 1:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فدایی داری داداش

نقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 فروردین 1393 - 1:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ثبت نام استخدامی فولاد تمام شد لطفا تبلیغات را بردارید

You cannot copy content of this page