دميدن روح اميد در كالبد سازمان و جامعه از كاركردهاي مهم روابط عمومي است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 26 اردیبهشت 1391

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد، دميدن  روح اميد در كالبد سازمان و جامعه را از  كاركردهاي مهم روابط عمومي دانست.

“سيد عبدالمجيد قائم محمدي ” روز سه شنبه در پيامي  به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي آورده است:

بيست و هفتم ارديبهشت ماه هر سال به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي نامگذاري شده است كه اين مساله از اهميت ارتباطات و جايگاه والاي روابط عمومي حكايت دارد و در حقيقت مؤيد اين مطلب است كه ؛ برقراري تعامل سازنده و موثر در عصر حاضر از ضروریات انكار ناپذير  توسعه پايدار و همه جانبه  است.

ذكر اين نكته نيز ضروري است كه  نقش روابط عمومي در این مقوله، نقشی مهم، حساس و موثر است چراكه روابط عموميها به عنوان نبض داران جامعه و سازمان  و پل ارتباطي مردم و مسئولين مي توانند نقش تعيين كننده اي را در برقراري ارتباط سازنده بين بدنه سازمان و آحاد مردم ايفا نمایند.به بیان دیگر روابط عمومي ،  علم آميزش اندیشه، فناوری و هنر در آئينه  ذوق و عشق  است كه براي توفيق يابي در آن، بايد با بهره گيري از عناصري همچون خلاقيت و پويايي  در راستاي  تحقق اهداف و انجام شرح وظايف گام برداشت.

البته نبايد از نظر دور داشت كه  دميدن  روح اميد در كالبد سازمان و حتي جامعه از ديگر  كاركردهاي مهم روابط عمومي هر سازمان است كه اين مهم نيز جز  از طريق  اطلاع يابي سريع و اطلاع رساني دقيق و شفاف – كه در صورت نياز مي تواند با تحليلهاي منطقي همراه باشد-  ميسر نخواهد شد.

اينجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاشهاي استادان، پژوهشگران و فعالان اين عرصه ، فرا رسيدن روز ارتباطات و روابط عمومي را به مديران و كارشناسان روابط عموميهاي استان يزد تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق روز افزون اين خادمان هنر انديشه و آگاهي را از درگاه خداوند متعال مسألت مينمايم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page