سرمربی هندبال سنگ آهن بافق: با تمام توان به مصاف مس کرمان می رویم

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 19 فروردین 1393

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با اشاره به دیدار جمعه به میزبانی مس کرمان، عنوان کرد: با تمام توان برای حفظ جایگاه دوم در لیگ به  مصاف مس کرمان می رویم.

IMG_10004881
مهدی رهبری در گفت و گو با  «بافق فردا» با اشاره به اهمیت دیدار پیش روی این تیم، اظهارکرد: با توجه به دیداری که  جمعه به میزبانی مس کرمان داریم تمرینات را از 9فروردین آغاز کردیم.
سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با بیان این مطلب که خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم، ادامه داد: ابتدا تمرین های ملایم آغاز و به تدریج فشار تمرین افزایش و اکنون در حال کم کردن فشار برای بازی پایان هفته هستیم.
وی با اشاره به اختلاف فاصله یک امتیازی تیم هندبال مس کرمان با ثامن مشهد، خاطرنشان کرد: مس خیلی روی این بازی امید دارد و از سویی ما نیز با تمام توان برای حفظ جایگاه دوم در لیگ برتر در این مسابقه شرکت می کنیم.
وی با اشاره به 4  دیدار باقیمانده این تیم در لیگ برتر، ادامه داد:  بازی با تیم های مس کرمان، نفت و گاز گچساران، کاسپین قزوین و ثامن الحجج مشهد را پیش رو داریم.
سرمربی سنگ آهن بافق درباره وضعیت روحی و روانی این تیم با اشاره به دیدارهای سخت و دشوارقبلی،  خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان این تیم بخوبی روحیه رقابت را درک و انگیزه های لازم برای روبرو شدن با بازی های سخت را پیدا کرده اند.
تیم هندبال سنگ آهن بافق در جایگاه دوم لیگ برتر هندبال آقایان کشور قرار دارد و در صورت تداوم  در این جایگاه به بازی های آسیایی صعود می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 - 2:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش خبرها تازه و به روز گرفته می شد بیشتر سایت ها خبرها را از روی سایت های دیگر گرفته و کپی می کنند باز هم ما راضی هستیم

You cannot copy content of this page