بیش از 200 بسیجی سنگ آهن بافق به مناطق عملیاتی اعزام شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 22 فروردین 1393

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن بافق از اعزام بیش از 200 نفر بسیجی به منطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

ˈمحمد رضا رضایی پورˈ در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری گفت : سال جدید ، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است و ما نیز باید گوش به فرامین رهبر در راستای تحقق یافتن این امر تلاش کنیم .

جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن بافق از اعزام 4 کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی از این پایگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور 1393 خبر داد و گفت: اعزام این عزیزان درقالب کاروان راهیان نور یک اقدام فرهنگی است که در اعتقادات دینی و روحیه بسیجیان ریشه دارد.

مشاور امور ایثار گران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ادامه داد : این کاروانها به طور جدا گانه و متوالی طی 20 روز گذشته به سرزمین های عشق و ایمان و ایثار و از خود گذشتگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه چه نیکوست در نخستین ماه چنین سالی بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن همانند سال های گذشته در منطقه عملیاتی جنوب کشور حضور یابند تصریح کرد:در این سفر معنوی بسیجیان از نزدیک خاطرات شهدا و رزمندگان را مرور می کنند و عزم ملی و مدیریت جهادی را از آنها الگو می گیرند و در محیط کار خود پیاده خواهندکرد.

رضایی پور در پایان یاد آور شد: از آنجایی که اعزام همشهریان به این سفرهای باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود، شرکت سنگ آهن جهت این امر 10 دستگاه اتوبوس در اختیار ناحیه مقاومت بسیج بافق و سه دستگاه اتوبوس در اختیار ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و 5 دستگاه در اخیار پایگاه نبی اکرم(ص)گذاشته که لازم است از مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) به دلیل مساعدت و همکاری های لازم قد دانی شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page