رئیس بنیاد مسکن بافق: 4100 میلیون ریال برای طرح های هادی روستایی بافق هزینه شد

دسته: اجتماعی , اقتصادی
۴ دیدگاه
یکشنبه - 24 فروردین 1393

رئیس بنیاد مسکن بافق: 4100 میلیون ریال برای اجرا و تهیه طرح های هادی روستایی شهرستان بافق هزینه شد.

P1050835
علی رضا طالعی در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهارکرد: بنیاد مسکن بافق در راستای انجام وظایف و فعالیت های خود در سال 92 نسبت به عملیات اجرایی طرح هادی روستایی شهرستان اقدام و بالغ بر 3 هزار و 600  میلیون ریال در روستاهای  باجگان، موری آباد، کرمانی و علی آباد بساب در قالب اجرای زیر سازی، آسفالت، جدول گذاری، محوطه سازی و غیره هزینه نموده است و یا در دست اجرا دارد.
رئیس بنیاد مسکن بافق درباره تهیه دیگر طرح های هادی روستایی در شهرستان، ادامه داد: تهیه طرح هادی 7 روستای شهرستان از جمله روستاهای شادکام، قطرم، سید آباد، باغدر، کرمانی و غیره نیز تصویب و نهایی و همچنین طرح هادی روستای کوشک نیز باز نگری شد.
وی با بیان این مطلب که اعتبارهای هزینه شده جهت تهیه طرحهای فوق بالغ بر  500 میلیون ریال است، افزود:  در سال 93 نیز جهت تهیه طرح هادی و تعین محدوده روستاهای  حکیم آباد، صدر آباد، فاضلیه، حاجی آباد، صادق آباد و رضاییه برنامه ریزی گردیده و پس از تامین اعتبار اقدام می شود.
علی رضا طالعی درباره دیگر طرح های در دست اقدام، گفت: اجرای عملیات پروژه ساخت 24 واحدی مسکن شهری در دو بلوک بصورت آپارتمانی در دست ساخت و هم اکنون پیشرفت فیزیکی 99 درصدی را شاهد هستیم و تا پایان خردادماه به متقاضیان  واجد شرایط واگذار می شد .
وی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین گردیده است .
رئیس بنیاد مسکن بافق درباره فعالیت بنیاد در بخش مسکن روستایی نیز عنوان کرد: برنامه های اتمام عملیات اجرایی ساخت 22 واحدی مسکونی روستای مبارکه واقع در شهرک فسفات که از محل اعتبارات سفر مقا م معظم رهبری با اعتباری بالغ بر5 هزار   میلیون ریال انجام و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار شد.
طالعی ادامه داد:  همچنین در سالگذشته ساخت تعداد 40 واحد مسکونی دیگر در روستای مبارکه با اعتباری بالغ بر  ده میلیارد ریال به صورت ویلایی در دست اجرا است که دارای پیشرفت 70درصدی و بر اساس پیش بینی تا پایان شهریور 93 به متقاضیان واگذار می شود.
رئیس بنیاد مسکن بافق تصریح کرد: امسال نیز ساخت 40 واحد مسکونی دیگر جهت اقشار کم در آمد و فاقد مسکن پیش بینی گردیده که پس از تامین اعتبار و مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ملائی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 فروردین 1393 - 11:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای مهندس طالعی از نیروهای پرتلاش و پیگیر وبسیار مومن می باشند
ایشان مسئولیت بنیاد مسکن یزد را به دلیل حب وطن رها کرد
جا دارد از ظرفیتهای ایشان استفاده بیشتری درجهت عمران وآبادانی شهر بشود

حیران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 فروردین 1393 - 6:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تو اکثر ادارات بافق رفتم اما رئیس اداره ای مثل آقای طالعی ندیدم دستتون درد نکند با تشکر.یکی از اهالی روستای حکیم آباد

امینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 فروردین 1393 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از زحمات پرسنل زحمتکش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق خصوصا جناب آقای مهندس طالعی بعنوان مدیر بنیاد مسکن کمال تشکر را داریم. خدا قوت

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام .ضمن عرض تشکر از آقای بخشدار وآقای مهندس طالعی که پیگیر تهیه طرح هادی برای روستا ها هستند .کار بسیار خوب ومورد نیازی است .شوراهای اسلامی روستا ها بدون داشتن طرح با مشکل مواجه بودند .اگر روستا ها طرح داشته باشند هر کسی که می خواهد ساخت وساز انجام دهد طبق طرح گذر بندی را رعایت می کند وبرای شورا هم مشکل پیش نمی آید .

You cannot copy content of this page