بازتاب

دسته: عمومی
۱۶ دیدگاه
دوشنبه - 1 اردیبهشت 1393

پس از درج مطلبی با عنوان:«قرارداد  علمی پژوهشی استفاده از انرژی های نو در شرکت سنگ آهن بافق منعقد گردید» در بافق فردا یکی از خوانندگان با اسم پاک باش در ذیل این مطلب نظری مرقوم نمود که واکنش دو پژوهشگر محترم این طرح علمی را در برداشته و به پاسخی معقول و منطقی برای سایت ارسال نموده اند که عینا درج می شود.

امام علی(ع):
بزرگ ترین عیب تو آن است که زشتی که در خود داری، به دیگران هم نسبت دهی!!
همچنین در فرازی دیگر فرموده اند:
با کسی که راه نیکو سخن گفتن به تو آموخت، لاف بلاغت مزن .
دوست عزیز پاک باش :
خیلی از انسانهای اولیه آرزوی ساخت چرخ یا آرزوی پرواز یا …. را در سر داشتند ، در واقع بالقوه و به صورت رویا بود اما کسانی در نهایت موفق شدند ، که توانستند قوه تفکر و تعقل را به صورت بالفعل و اجرایی بکارگیرند.
اینکه مدعی شدید که این طرح ایده شما بوده ، موارد زیر جهت اطلاع شما و خوانندگان عزیز بیان میگردد:
۱- مجری طرح و پژوهشگر اصلی آقای دکتر کلانتر با سابقه ۱۸ ساله در زمینه انرژی های نو ((تدریس ، تحقیق و پژوهش )) میباشند ، اگر طرح شما در کمیته پژوهشی دفتر تحقیق و توسعه شرکت سنگ آهن مردود شده ((چون نوشته اید طرح را فرستادم )) در برابر پروپزال دکتر کلانتر ارزش پژوهشی و علمی کمتری داشته ودر حد پروپزال دکتر کلانتر نبوده .
۲- مجری طرح بالغ بر ۵۷ مقاله در همایش های داخلی وبین المللی و ۴ مقاله ISI با موضوع انرژی های نو((انرژی خورشیدی)) ارائه نموده اند ، با این اوصاف آمادگی کامل در جهت ارائه رزومه ایشان را داریم .((انتهای متن – آدرس پست الکترونیک))
۳- دوست عزیز اگر تابه حال شما مقاله ارائه نموده باشید باید بدانید چند مقاله با موضوع یکسان ، بعد از داوری مقاله ای پذیرفته میشود که از نظر علمی قوی تر باشد و این دلیلی بر رد یا علمی نبودن مقالات دیگر نیست وتنها درآن سطح، ارزش ارائه نداشته که شاید در جای دیگر قابل ارائه باشد ، طرح شما شاید در حد طرح پژوهشی قابل قبول در شر کت سنگ آهن نبوده که با کمی دقت و تلاش بیشتر انشاا… موفق خواهید شد.
۴- آیابه نظر شما و دوستانی که این مطالب را مطالعه می کنند ۲۵۰ ساعت مطالعه شما که نمیدانیم در چه سطح سواد و تحصیلات قرار دارید؟ ارزش بیشتری دارد یا ۱۸ سال سابقه یک پرفسور فول مکانیک تبدیل انرژی و مولف کتاب و استاد و مدرس دانشگاه دولتی یزد؟؟ که اگر ۱۸ سال را فقط در۹ ماه آموزشی واز هرماه فقط ۲۰ روز و ازهر روزفقط ۲ ساعت محاسبه کنیم = ۶۴۸۰ ساعت بدست می آید.
۶۴۸۰ ساعت = ۱۸ سال × ۹ ماه ×۲۰ روز× ۲ ساعت
۵- به نظر نمی رسد تیم پژوهشگر ما در حد آن باشد که برای کمیته پژوهشی سنگ آهن که متشکل از معاونین ارشد شرکت ، مدیر دفتر تحقیق و توسعه و شخص مدیرعامل محترم شرکت هستند تعیین تکلیف کرده و کارشناسی آنها را ممیزی کنیم !!! شما را نمیدانیم دوست عزیز پاک باش ؟؟!!
۶-پاک باش عزیز ، به تیتر و عنوان پژوهش ما دقت کنید ما امکان سنجی را بررسی میکنیم و اجرایی کردن آن چیز دیگری است ، قابل توجه شما که قطر پیچ ومهره حساب کردید.
۷- نا امیدی و یاس به لطف و کرم خداونداز بزرگترین و نابخشوده ترین گناهان است ، شما به لطف خدا مایوس نباشید ،با دقت و تلاش بیشتر موفق می شویدو پیشرفت خواهید نمود،انشاا… تعالی.
با توجه به موارد فوق آمادگی آنرا داریم که از نظرات ، رهنمودها ، پیشنهادات و انتقادات شما و دیگر دوستان صاحب نظر استفاده نماییم و دست شما را به گرمی می فشاریم .

واحد حکمت vahekmat@gmail.com
مجید دهقان شادکامی m.dehghan353@gmail.com


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
یزدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 11:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت پاک باش
من دانشجوی ترم آخر مقطع دکتری تبدیل انرژی و مدرس گروه مکانیک دانشگاه علمی کاربردی یزد هستم .
اینجانب در مقطع ارشد دانشجوی آقای کلانتر بوده ام مطمئن باشید که جناب دکتر کلانتر دارای اعتبار و ارزش و سابقه بالا در زمینه انرژی های نو وجز۱۰ نفر اول انرژی های نو کشور هستندواین سابقه و اعتبار فکر نمیکنم که به راحتی برای هر کسی قابل دستیابی باشد
اما اینکه شما نوشته اید طرح شما بوده !!! بنده حاضرم با شما در این مورد به صورت حضوری و یا تلفنی به بحث و گفتگو بپردازم ، مطمئناً در برابر رزومه استاد کلانتر ،، رزومه شما وزن ندارد چون ایشان از سال ۷۵ ۱۳در زمینه انرژی خورشیدی مقاله داده اند ، من رزومه ایشان را بطور کامل مطالعه کردم .در مورد اینکه میخواهید جلسه ای بگیرید و ثابت کنید طرح شما علمی تره یا طرح استاد کلانتر ، اول شما بگو چندتا مقاله دادی؟ چندتا isiداری؟چندتاهمایش خارج کشور رفتی؟ ؟ فکر نکنم تو اون جلسه در برابر استاد کلانتر و سطح سواد ایشان شما رایارای صحبت باشد.؟؟!!!! … پاک باش……
yazdi.phd@yahoo.com

    ناظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 7:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    این دلیل نمیشه که یک نفر نتواند طرحی بیاورد که از استاد شما بهتر نباشد.

جهان زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 11:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت پاک باش
من چون مهندس حکمت و مهندس دهقان را به خوبی میشناسم وهم دانشگا هی هستیم خدمتت شما عرض میکنم ، آقایان دهقان و حکمت جز نفرات اول وممتاز تبدیل انرژی هستند جالب اینکه بدونی معدل آنها ترم اول و دوم بالای ۱۸ بوده و همین دلیل کافیه که دکتر کلانتر با این دونفر در تیم پژوهشی پروژه انجام بدهند.ضمناً اونها کسی نیستند که کار ی بدون برنامه ریزی انجام بدن ،نمیدونم شما اهل کجا هستی من اهل شیرازم و چندین جلسه در درسهای مختلف آنها کمکم کردن و به من درس یاد دادن ،فکر میکنم نظرات شما جزحسادت چیز دیگری ندارد ،حسادت جزآتش جهنم چیزی در انتظارش نیست حالا شما با اندازه اصلی پیچ ها هم گرمای دوزخ و هم گرمای نیروگاه را تحمل خواهید نمود.

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 11:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای پاک باش
این حرفها چیه نوشتی خجالت بکش تو سنگ آهن را زیر سئوال بردی به تو ربطی نداره کارشناسی دفتر آموزش و پژوهش چه جوری انجام میشه >
دوباره یه بچه بافقی خواست یه کاری بکنه که زیرآب زنی ها شروع شد.

h.r این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 12:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام پاک باش
مطمئنم اگه طرحتون را جایی هم مطرح نکرده بودید در برابر طرح داور بین المللی انرژی های نو آقای استاد کلانتر حرفی برای گفتن نداشت و رد میشد.آن چیزی که در ذهن انسان است و روی کاغذ نیامده که طرح نمیشه!!
اگه مرد عملی یه موضوع دیگه را ارایه کن.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 12:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مهم نیس طرح مال کیه مهم اینه که کی میتونه در موردش تحقیق و پژوهش کنه
من دانشجوی دکتر کلانتردر دانشگاه یزدبودم الان هم در سنگ آهن کار میکنم ایشان فوق العاده در موضوعات انرژی پاک و خورشیدی باسواد و متبحر و باسابقه هستند
انشاا… بتونن برای بافق کاری انجام بدهند.
فقط متذکر بشم که ایشون به این راحتی در گروه انرژی های نو مرکز تحقیقاتی مبادرت به پذیرش عضو نمیکنند آقای دهقان و حکمت حتماً حرفی برای گفتن داشتن که تونستند با ایشون ارتباط برقرارکنند و عضو گروه ایشون بشن
برای همشون آرزوی موفقیت دارم .

ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 12:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جناب آقایان مهندس واحد حکمت و مهندس مجید دهقان
ا تلاش و پشتکار شما آینده سازان ایران اسلامی و شهر عزیزمون بافق قابل تقدیر و ستایشه و نمیشه دربرابر کار زیبایی که شما با همت و همدلی و بهره جستن ازراهنمایی استاد کلانتر کسی که در پرونده خود سابقه طولانی و درخشانی در تحقیق ،تدریس وپژوهش داره سکوت کرد قطعأ مسئولان مربوطه مد نظرشون باشه و همواره با همراهی و همکاری با پژوهشگران باعث برداشتن گامهای بلند آینده سازان و کارآفرینان بشن.
درخبر قبلی ازشما نظر یکی از خوانندگان با نام پاک باش که عنوان کرده بود طرح از من بوده نظرمو جلب کرد سئوالی در ذهن من پیش اومد اگه ممکنه ممنون میشم جواب سئوال منو بدید و اون اینکه مگه کسی که طرحی رو میخاد ارائه کنه نباید تحقیق کنه ببینه آیا کسی همین طرح و پژوهش رو در دست اجرا داره یاخیر ؟من استاد کلانتر رو از نزدیک ندیدم ولی تعاریف زیادی از ایشون شنیدم ایشون صاحب نظر در طرح انر ژی های نو وخورشیدی و جزو نفرات ممتاز در استان یزدهستندچطور ممکنه طرح و ایده ای مرتبط با همین موضوع از نظر ایشون دور بمونه و ایشون همکاری نکرده باشن؟
دوست خوبم جناب آقای پاک باش خدا داند و بس چنانچه شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید و طرحی در دست مطالعه دارید حتمأ اقدام به عملیاتی نمودن آن نمایید بافق به داشتن نو آورانی امثال شما نیاز داره.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 12:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بازهم خوب شد به خاطر آقای پاک باش اسمی از برادر کلانتر به میان آمد

مهندس مکانیک این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 12:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه پاک باش
*- پاک باش ساده لوح@ به نظر خودت@ توکه میدونستی چرا طرحت را مطرح کردی ؟
*- چه جوری طرح پیشنهادی تو رد شد ولی طرح لو رفته تو قبول شد؟!!!
* – از حرفات به نظر میرسه یه جای کارت لنگ میزنه !!
*-منظور از تیم پژوهشیتون کیا هستند؟؟
با نظر به جوابیه که آقایون نوشته اند بهتر نیست خودت را معرفی کنی ؟ تا ببینیم از جه فرمولی قطر پیچ و مهره را حساب کردی؟
من مکانیک خوندم / فکر میکنم نیروگاه قبل از محاسبه قطر پیچ و مهره باید ابتدا امکان راه اندازیش بررسی بشه !!!
ساده لوح عزیز رشته تحصیلیت چیه ؟ شما حتی اطلاعات حاشیه ای مکانیک را هم نمیدونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حرفهات به طنز و سرگرمی شبیه اند.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 6:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا یه سئوال واسه من پیش اومد توی دفتر تحقیق و پژوهش چه کسانی پژوهشهای ارائه شده را تائید یا رد میکنند یعنی سطح تحصیلاتشون چقدره که تحقیقی رو که کارشناسان یا کارشناسان ارشد ارائه میدهند اونم زیر نظر اساتیدشون که از اساتید بنام یا تحصیل کرده دانشگاههای فلان و بهمان داخلی یا خارجی هستند و بقول دوستمون در چه حدی از پروپزوال هستند اگه ممکنه یکی من رو روشن کنه
باتشکر

سينا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 8:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از نظراتی که در حمایت از شما پ‍‍ژوهشگران دادن معلومه چقدر رعایت ادب و احترام رو کردن طرفدارهاتون. احساس میکنم اسلحشون رو به سمت شخص خاصی نشونه گرفتن. اصلا تو نظر آقای پاک باش حسادتی نمیبینم. درکت میکنم پاک باش عزیز. از سایت بافق فردا گله مندم که چرا گاهی اوقات این موارد کوچک را بزرگ میکند.

منصف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 9:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام دوست عزیز آقای پاک باش
معرفی استاد کلانتر که در حد واندازه من نیست ولی من با مهندس دهقان در مقطع کارشناسی هم کلاس بودم. جدیت و صداقت ایشان زبانزدبود و در تمام مراحل مشوق ماهم نیز بود تلاش ایشان در تحقیق و ارائه مطالب بسیار عالی بود به این تیم که با جدیت کار میکنند و در راه پیشبرد اهداف نظام در سال اقتصاد و فرهنگ ، گام برمیدارند خسته نباشید و خدا قوت میگویم

مسعود رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در شرکت سنگ اهن طرحهای زیادی انجام شده.امیدواریم مجریان طرح فقط به دنبال پایان رساندن طرح و گرفن پول نباشند.پژوهش شرکت هم به دنبال بالا بردن امار پزوهش نباشد.خلاصه از کنار این طرح چیزی هم به درد شرکت بخورد

دائی محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 10:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تو بافق شما دست به هر اقدامی که بزنی مدعی غداری ابراز وجود می کند من به دو مهندس جوان وتوانمند توصیه می کنم که آقای پاک باش را هم به جمعتان پذیرا باشید تا فرق امکان سنجی تا مرحله اجرا وبستن پیچ ومهره را بفهمد

پاک نیت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 11:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در ابتدا به آقایان مهندس حکمت و دهقان که جزو دوستان خوب و با سواد بنده هستند تبریک می گویم و امیدوارم بزودی در کنار استاد گرامیم جناب آقای دکتر کلانتر بتوانند این طرح را که می تواند در آینده شهرمان بسیار تاثیر گذار باشد را به سرانجام برسانند اما دوستان گرامیم در این مسیر افرادی نیز پیدا می شوند که در پشت اسامی پر معنا و زیبایی چون پاک باش می خواهند با ادعاهای کذب و دروغ به خیال خودشان همچون کوهی مانع از رسیدن شما به اهداف بلندتان شوند ولی بدانید این افراد (پاک باش) همچون دانه های شنی هستند که با یک بازدم به راحتی کنار می روند پس دوستان من با تمام توان در مسیر خود حرکت کنید تا به انچه لیاقت بافق و بافقی ست برسید.

محمدرضافتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 1:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان حکمت و دهقان
واقعا خسته نباشید

You cannot copy content of this page