فرماندار بافق : رونمایی از برند تیم ملی فوتبال در بافق انجام می شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 6 اردیبهشت 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، “فرماندار بافق” در نشست هماهنگی رونمایی از برند تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزاری یک مسابقه دوستانه در بافق اظهار داشت: این مسابقه فوتبال بین تیم هنرمندان کشور و منتخب باشگاه شهرستان بافق در روز 12 اردیبهشت همراه با رونمایی از برند تیم ملی با حضور رئیس سازمان محیط زیست ، رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی برگزار می‌شود و از تمبر یادبود یوزپلنگ آسیایی نیز رونمایی می‌شود.

سید مهدی طلایی مقدم عنوان کرد: همچنین مرکز تحقیقات یوز آسیایی و آغاز به کار دبیرخانه آن نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی در بافق انجام می‌شود. عمده فعالیت‌هایی که مسئولان شهرستان و استان در راستای حفاظت از محیط زیست می‌توانند انجام دهند، اقدامات فرهنگی و نهادینه کردن ارزش و بقای محیط زیست در جامعه است.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه بیشتر آمار یوزپلنگ آسیایی مربوط به شهرستان بافق است، یادآور شد: حفظ و صیانت از این گونه نادر در بافق و کشور مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: مسابقات ورزشی و مسابقه فوتبال توسط تیم هنرمندان کشور و تیم باشگاهی شهرستان بافق برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در بحث فرهنگی در زادگاه یوزپلنگ، با همکاری دستگاه‌های مختلف کارهای ارزنده‌ای انجام دهیم.

“علی اصغر حسینی” عنوان کرد: یوز آسیایی شهرت جهانی دارند و با توجه به اینکه برند تیم ملی در جام جهانی برزیل است، باید با کار فرهنگی، گام‌های موثر و اساسی در حفظ و بقای این گونه انجام شود.

IMG_6931 IMG_6932 IMG_6937


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 4:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر بافق، فروشگاه برای خرید ندارد!در تدبیر بافق
http://www.tadbirbafq.com/index.php/ostan/173-2014-04-26-11-23-39

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 11:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقاي فرماندار يوز باشه براي شما معادن دي 19 و چادرملو و چغارت و سه چاهون و زريگان رو به بافق برگردونين.يوز ميدين معدن رو مي برين؟؟اون دوره اي سياه بازي ديگه سر اومده مهترم

You cannot copy content of this page