عامل پیروزی و سرافرازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون معنویت بوده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 8 اردیبهشت 1393

به مناسبت  سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام (ره)، پایوران ناحیه بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

فرمانده ناحیه بسیج بافق در جمع پایوران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:سه شاخصه مهم سپاه که این سه عامل باعث پویایی وپیشرفت سپاه تا کنون شده است مکتبی ومذهبی ،مردمی وانقلابی بودن سپاه می باشد.

در ادامه امام جمعه بافق با بیان خاطراتی ازابتدای تاسیس سپاه در شهرستان گفت:در ابتدای تشکیل این نهاد مقدس در بافق با وجود اینکه این نهاد از امکانات مادی کمی برخوردا ربود اما با تمام کاستی وکمبود ها زمانی که در غرب کشور درگیری ایجاد شد همین نیروهای مومن و انقلابی سپاه بودند که با حضور خود در فرمانداری آن زمان بیشترین آمار اعزام به مناطق غرب کشور را در استان به نام خود ثبت کردند.

وی عامل پیروزی سپاه را تاکنون معنویت دانست وافزود: عاملی که توانست با همه کمبودها این نهاد را در مقابل ابر قدرت های جهان به سرافرازی وپیروزی برساند معنویت بین نیروها بود.

گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار، وفرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق جمعی از مسئولین شهرستان و بازنشستگان و کارکنان سپاه ناحیه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه ناحیه بسیج این شهرستان برگزار شد.

پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page