رئیس علمی کاربردی بافق: از لحاظ تعداد دانشجو مرکز بافق درجایگاه نخست استان است

دسته: دانشگاه
۶ دیدگاه
چهارشنبه - 10 اردیبهشت 1393

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق با اشاره به کسب رتبه برتر استانی و جایگاه نخست از لحاظ تعداد دانشجو این مرکز در استان گفت: 1800 دانشجو در این مرکز به تحصیل مشغول هستند.

53

حمیدرضا قنبری زاده در جمع دانشجویان و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان بافق، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمایشی با این مضمون دارند که این مراکز فنی و حرفه ای، هنرستان های صنعتی و دانشگاه های علمی کاربردی باید توسعه پیدا کند و وظیفه مسئولین حمایت از توسعه این نهادهای فنی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق افزود: دغدغه ایشان داشتن پنجه کارآمد یعنی دانشجو پس از اتمام تحصیل بتوانند یک نیاز و یا گره ای از جامعه باز نمایند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکزعلمی کاربردی بافق از سال 82 ، تصریح کرد: در این سال این مرکز با یک رشته تحصیلی و 20 دانشجو در یک مدرسه 5 کلاسی فعالیتش را آغاز و با حمایت امام جمعه و مسئولین شهرستان در حال حاضر جزو بزرگترین مراکز علمی کاربردی سراسر کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر استانی و جایگاه نخست از لحاظ تعداد دانشجو این مرکز در استان، افزود: دانشگاه علمی کاربردی بافق 1800 دانشجوی مشغول به تحصیل دارد و با دانشگاه دوم در این رده بندی در استان فاصله نزدیک به 600 نفری دارد.

وی با بیان این مطلب که این دست آورد را مرهون تلاش مسئولین شهرستان، اساتید و دانشجویان است، گفت: کارشناسان نیز این مرکز را از نظر کیفی از لحاظ اساتید، کارگاه و آزمایشگاه ها و غیره نیز نیز در شهرستان حائز اهمیت دانستند.

رئیس علمی کاربردی بافق کلیه افتخارات کسب شده را از آن مردم شهرستان دانست و عنوان کرد: همکاری و همراهی حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق و از اعضای هیئت امنای این مرکز از نقاط قوت در این موفقیت بود.

سالن جدید مجموعه اداری این دانشگاه با شرکت سردار محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه و تنی چند از مسئولین شهرستان بافق، رئیس علمی کاربردی بافق و عده ای از اساتید و دانشجویان این مرکز افتتاح شد.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
امید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 7:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشی مهندس!!!

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 - 11:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

استاد محترم جناب آقای مهندس قنبری زاده با عرض خسته نباشید .بعنوان یک همشهری به شما نصیحت می کنم خدمات و فعالیتهای ارزنده خود را از دید نامحرمان مخفی نگهدارید تا دانشگاه علمی کاربردی به سرنوشت دانشگاه آزاد مبتلا نگردد .

منتقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 12:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

استاد محترم :آمار بالای دانشجو ملاک نیست لازم است کمی به خروجی های دانشگاه و نیز نحوه تدریس بعضی از اساتید محترم نیز توجه شود . امکانات رفاهی دانشگاه صفر است .

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام با تشکر از زحمتهای شما اما کادر اداری دانشگاه بسیار ضعیف عمل می کند پرونده ها گم می شوند ،دانشجو بعد از 2 سال از تسویه حساب برای گرفتن مدرک مراجعه می کند می گویند هنوز پرونده شما به استان ارسال نشده ، در ریز نمراتی که برای دانشگاههای دیگر ارائه می شود نمره بعضی از دروس درج نشده و ….

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 - 7:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام از آقای خیری بخاطر برطرف کردن مشکلات مربوط به قسمت آموزش دانشجویان تشکر می کنیم

امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام. امروز که دارم نظرم را مینویسم 94/2/21 است باید به همشهریانم بگویم متأسفانه آقای مهندس قنبری زاده مدتی است استفاء داده اند بدانید پس از رفتن ایشون دیگر پیشرفتی در دانشگاه نخواهید دید چرا که هیچ کس پشتکار بی پایان وی را ندارد و نمیتواند بودجه جهت پیش رفتن کارها بگیرد یک ساختمان نیمه کاره در دانشگاه وجود دارد که در زمان حضور مهندس حدودأ70درصد کارهای آن پیش. رفته بنشینیدو ببینید مابقی را تا کی میخواهند بسازند واقعأ حیف بخاطر اینکه قدر داشته های دیارمان را نمیدانیم

You cannot copy content of this page