سخنان نماینده مردم ابرکوه فرافکنی است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 9 اردیبهشت 1393

یزد فردا:نماینده مردم ابرکوه خوب می‌داند که حوزه انتخابیه تغییر می‌کند و ایشان در این حوزه کاری ندارد و به نظر ما علت بی‌توجهی به شهرستان ابرکوه همین مسئله است

فرماندار ابرکوه سخنان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم همکاری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار ابرکوه با وی را تکذیب کرد و گفت: این سخنان فرافکنی است.

اسماعیل برزگرزاده ظهر امروز پس از آنکه حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده به دنبال سفر خود به شهرستان ابرکوه در جمع مسئولان و مردم این شهرستان از عدم همکاری شخص فرماندار با نماینده مردم گلایه کرده بود، به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

وی بیان کرد: سخنان حجت‌الاسلام زارع‌زاده نوعی فرافکنی است و به خاطر شانه خالی کردن از بار مسئولیت است.

برزگرزاده ادامه داد: بارها با ایشان تماس گرفته‌ام که یا پاسخ نداده‌اند و یا زمانی که پاسخ داده‌اند، شماره مرا نمی‌شناختند.

وی افزود: به غیر از این مسئله، ایشان هرگاه به ابرکوه آمده‌اند، هیچ اطلاعی نداده‌اند که ما نیز در جریان کار باشیم و ایشان را همراهی کنیم آیا نباید ایشان همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

برزگرزاده گفت: به طور قطع اگر از آمدن ایشان مطلع می‌شدیم، جلساتی می‌گذاشتیم و با هم برای رفع مشکلات همفکری می‌کردیم.

وی تأکید کرد: با وجود تمام این مسائل که ایشان خود مایل به ارتباط با مسئولان شهرستان نیستند، هم در جلسات شورای اداری و هم به طور موردی که پیش می‌آمد در جلسات شهرستان شرکت داشته‌اند و درخواست‌هایی نیز به ایشان ارجاع شده و حال باید ایشان پاسخ بدهند که برای پیگیری این درخواست‌ها چه کرده‌اند؟

وی ادامه داد: با وجود اینکه نامه‌های مختلفی از سوی ادارات به صورت‌های مختلف و حتی حضوری به ایشان داده شده که رونوشت آنها در فرمانداری ابرکوه موجود است اما تا به حال یک نامه پیرو پیگیری ایشان به دست ما نرسیده است.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: حتی مواردی داشته‌ایم که مانند بخشدار مرکزی، علیرغم هماهنگی با ایشان، بخشدار موفق به دیدار با نماینده نشده است.

برزگرزاده گفت: بارها چه در جلسات با حضور ایشان و یا گفتگو با مسئولان از آنان خواسته‌ایم که با نماینده ارتباط داشته باشند اما وقتی ایشان به مکاتبات بخشدار بهمن در مورد درخواست‌های مردمی برای شبانه‌روزی کردن درمانگاه شهر مهردشت که مسئول دفتر ایشان نیز متعلق به همین منطقه و مسئول شورای شهر مهردشت است نیز پاسخی نمی‌دهد، چه باید بکنیم؟

وی افزود: به طور مثال مگر در مورد بازدید از مجتمع بین‌راهی و به درخواست ایشان بخشدار مرکزی ابرکوه هماهنگی‌های لازم را انجام نداد و ایشان را همراهی نکرد؟ مگر برای بازدید از کارخانه کاشی کوثر با ایشان همراهی نشد؟

برزگرزاده گفت: حال نوبت پاسخ‌دهی ایشان است که پاسخ دهند در مورد جلسه‌ای که برای رفع مشکلات بیمارستان، شخصأ حضور داشتند و صورت‌جلسه آن نیز موجود است، بعد از گذشت چند ماه چه گامی برداشته‌اند؟

وی افزود: ضمن اینکه نماینده، خود نیز باید واقف به مشکلات باشد مگر به طور مثال مشکل بهداشت و درمان و بیمارستان ابرکوه از طرف مردم به ایشان منتقل نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: بر فرض محال آن طور که می‌گویید، مسئولان با شما همکاری نمی‌کنند که البته چنین نیست، سئوال این است مگر شما نماینده مردم نیستید پس چرا در اماکن عمومی و مساجد شهرستان حضور پیدا نمی‌کنید که با مشکلات آشناتر شوید.

وی افزود: از نمایندگان انتظار داریم با تصویب قوانین مناسب، اجازه ندهند حق مناطق محروم پایمال شود که یکی از این قوانین که نیاز به اصلاح دارد، قانون سهم شهرها از مالیات بر ارزش افزوده است که ناعادلانه توزیع می‌شود و شما به این سئوال پاسخ دهید که چه رایزنی و اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اید؟ مگر همین قانون با پیگیری مصوب نشده است؟

برزگرزاده ادامه داد: در جلسه اول با ایشان در شورای اداری چند درخواست به نماینده مجلس داده شد. سئوال این است که برای پیگیری این درخواست‌ها چه کرده‌اید؟ چه اقدامی در مورد طرح توسعه بیمارستان ابرکوه که بودجه آن موجود و اجرای آن معطل مانده است، کرده‌اید؟

وی افزود: چه زمانی از فرماندار برای حضور در نزد یک مسئول کشوری دعوت کرده‌اید که برای پیگیری مشکلات شهرستان حضور نداشته‌ایم؟

برزگرزاده ادامه داد: نماینده مردم ابرکوه خوب می‌داند که حوزه انتخابیه تغییر می‌کند و ایشان در این حوزه کاری ندارد و به نظر ما علت بی‌توجهی به شهرستان ابرکوه همین مسئله است زیرا اگر نماینده‌ای واقعاً بخواهد کار کند باید حضوری پررنگ در بین مردم داشته باشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 9:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بافق هم همین طور رفتار میکند همه مقصرند جز خودش

You cannot copy content of this page