تاملي بر سخنان دخيل عباس زارعزاده – شورش اجتماعی در بافق

دسته: عمومی
۱۱ دیدگاه
شنبه - 13 اردیبهشت 1393

ایا خدای ناکرده اگر در بافق شاهد کوچکترین مشکلی بودیم دخیل عباس زارعزاده پاسخگو خواهد بود ؟

بدون شک  یکی از مهم ترین وظایف هر دولتی در قبال شهروندان خود حفظ امنیت انان می باشد .والبته امنیت نیز ابعاد متعددی نظیر امنیت داخلی ،امنیت اقتصادی ،امنیت شغلی ،امنیت اجتماعی و…را دارا می باشد .

یکی از مخاطراتی که امنیت داخلی هر کشوری را تهدید می نماید شورش های اجتماعی است که بعضی اوقات در اثر جرقه ای کوچک ناشی از نارضایتی در بیم مردم ایجاد می شود شورش یک حرکت جمعی تخریبی است که نقشه زیاد مشخصی برای اینده ندارد وافراد شورشی تنها به ان عامل تحریک کننده توجه می کنند که فکر می کنند قربانی ان هستند وبه انها ظلم شده است .

متاسفانه در طی چند روز گذشته ودر پی خبر واگذاری معدن سنگ اهن بافق ،که نحوه واگذاری ان قابل بررسی وباز نگری  بوده ومطمئنا رعایت حقوق شهر وندان بافقی دران لحاظ خواهد شد دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تعقیب این مسئله را تا حد شورش اجتماعی اعلام نمود .

الف) از مدتها قبل وقتی دولت تدبیر وامید تصمیم به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را نمود یکی از دغدغه های تمامی مسئولین حفظ ارامش شهروندان واجرای بدون مخاطره این جراحی اقتصادی بود وتمامی حرکات دولت  ومسئولین امنیتی حاکی از ان بود که همگی در پی حفظ ارامش فضای کشور هستند .

ب) ایا در چنین شرایط حساسی از کشور زیبنده یک نماینده مجلس است که ازچنین ادبیاتی استفاده نماید؟ .

ج) ایا خدای ناکرده اگر در بافق شاهد کوچکترین مشکلی بودیم دخیل عباس زارعزاده پاسخگو خواهد بود ؟

د) ایا بهتر نبود دخیل عباس به مردم بافق ارامش خاطرمیدادکه موضوع را از مجاری قانونی وبا کمک نماینده ولی فقیه ونماینده عالی دولت پیگیری نماید ؟ ایمان داشته باشیم همه ی مسئولین  ومردم استان حامی حقوق مردم بافق هستند.

ه) گفتن چنین سخنانی از طرف یک نماینده مجلس نه شجاعت او را می رساند ونه صداقت اورا ، این مملکت صاحب دارد برنامه دارد  قانون دارد دولت وقوه قضائیه دارد وبا چنین رویه هابی سنگ روی سنگ بند نخواهد شد .

و) اقای زارعزاده علی الظاهر سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس نیز می باشد پس شایسته است در نحوه ایراد سخنان خود تاملی دوباره داشته باشد از نماینده ای که در کسوت روحانیت است  و روز شمار نمایندگی خود را داشته و700 روز از نمایندگیش را طی کرده است انتظار می رود در ظاهر هم که شده در مجامع عمومی از ادبیات بهتری استفاده نماید .

ز)   ودر پایان ایا طرح چنین سخنانی  می تواند تهدید ویا تحریک به شورش اجتماعی تلقی گردد؟ ایا موارد مشابهی وجود داشته است ؟وایا از نظر قضایی این سخنان تبعاتی هم خواهد داشت ؟  مطمئناصاحبنظران حقوق می توانند در این زمینه روشنگری های لازم را داشته باشند .

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ابی کار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 8:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
آقا یا خانمى که این بیانات بالا را نطق فرمودی!!
آیا ب نظرشما واگذاری سنگ آهن مرکزی ب بخش خصوصی کاریست سرسری و عده خاصی از بیرون آمده اند و میخواهند بخرند و بروند،،ب نظرشما چنین معدن بزرگی که بر اقتصاد کشور تاثیربالای دارد،آیا میشود که وزارتخانه مربوطه و سه قوه از آن بی خبر باشند؟؟آیا مسىولین ما کة میگویند مسایل پیش آمده را با وزیرصنایع و معادن وغیره در جریان خواهند گذاشت،آیا آنهارا بی خبراز این تصمیم مهم که خاصی باشدتصمیم خودشان است میپندارند!!شاید من از چندو چون قضیه و بى خبرم و اشتباه میکنم اما با عقلم جور نیست کة این تصمیم ،تصمیمه افراد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 8:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یه سوال:
زمان دولت انقلابی دکتر محمود احمدی نژاد اشوب اجتماعی سال 90 گرفتن حق بوده ولی الان ……..واقعا خنده دار ه

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 9:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شما کی هستی که حتی شهامت معرفی خودتون را ندارید

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 9:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده خدا وقتی خواهش و التماس می کنی و کارت پیش نمیره و حقت و می خورند چاره ای نیست جز استفاده از چنین ادبیاتی یا اینکه شما نویسنده عزیز پارتیت کلفته و جائی نبوده که گیر بیافتی یا اینکه هنوز گذرت به همچین جاهائی نخورده که با ادبیات قشنگ کارت پیش نره
آدمها رو وقتی می شه محک زد که تو موقعییتش قرار بگیرند وگرنه بیرون گود نشستن و به اینکه بگی لنگش کن که نمیشه

ماه ان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 10:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پسر خوب معلومه از سياست چيزي نميدوني حرف دخيل مشكلي نداره

خرم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 7:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درموضوع بهاباد هم همین حرف را زد وقتی شورش شد خودش را کنار زد و مردم بودند که تنها ماندند و مردم را همراهی نکردند

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 8:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.اگر این کار را نمی کرد مطمئنا مردم کار را جدی نمی گرفتند و کار بسیار خوب و شایسته ای انجام داده است.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 8:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی ها میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.و با نا امن کردن شهر مون به نفع شهر خودشون امتیاز بگیرند .ولی زهی خیال باطل

مجید شاهی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 9:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابابه حرفهای دخیل عباس نباید توجهی بشه ایشان بیشتر حرفهایش احساسی است ومنطوری ندارد یادتان هست در تبلیغات انتخابات استاندار تغییر میداد عدالت برقرار میکرد حوزه انتخابی اصلاح میکرد گاز را بهشهرستان وصل میکرد ودهها حرف دیگر ..که همه ی انها متل این حرفش به ورطه ی فراموشیسپرده شده باور کنید یادش نیست چی گفته والان هم تکدیب میکنه وباید دید ان لحظه ایی که این صحبتها را کرده در چه شرایطی بود ومقابلش چه کسانی بودند زیاد این حرفها را جدی نگیرد خوراک تبلیغاتی است برای دوره بعد..شاید هم ب ای دلخوشی هواداران موتلفه خود در بافق این حرفها را زده

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 1:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این نماینده میخواهد با این جملات در رابطه با شهرمان ، به ظاهر خدمت و در باطن خیانتی چون بندرخشک نماید و بتواند بار دیگر سریامه گذاری را به مهریز ببرد.
مگر اینکه از مردم ولایی و همیشه در صحنه بافق معذرت بخواهد.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 4:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هیچ کس از شورش وآشوب سودی نخواهد برد تبعات آن را هم دیدیم در سال 90 هم اشتباه شد که خواسته های خود را از مجاری قانونی دنبال نکردیم اگر تبعات خصوصی سازی را به مسئولین عالیرتبه نظام منتقل کنیم قطعا پاسخ مناسب خواهیم گرفت پس صبوری بهترین راه حل است اما قاطعیت در خواسته به حق وایستادگی هم باید باشد

You cannot copy content of this page