دومین یادواره 100 شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 اردیبهشت 1393

دبیر دومین یادواره ۱۰۰ شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دومین یادواره ۱۰۰ شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد با رمز یا ابوالفضل العباس علیه السلام و به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

13930215120732852682443

حسن بلندیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار کرد: دومین یادواره 100 شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در شهریور ماه سال 90 به میزبانی یزد و در سالن الغدیر یزد برگزار شد، گفت: برای برگزاری این یادواره، ستاد بزرگداشت شهدای آماد و پشتبانی سپاه الغدیر یزد اقدام به شناسایی شهای پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس کردند.

دبیر دومین یادواره 100 شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری این یادواره، دیدارهایی با خانواده‌های معظم این شهدا انجام شد، همچنین با بررسی های انجام شده، 97 شهید آماد و پشتیبانی از شهدای استان یزد هم شناسایی شدند.

بلندیان با اشاره به اینکه شهدای آماد و پشتیبانی از ویژگی‌های بسیار والا و عظیمی برخوردارند، گفت: گمنامی، پرکاری و تلاش و کوشش فراوان، اخلاص و امانت داری از جمله این ویژگی‌ها است که همین ویژگی‌ها سبب شده که کار شناسایی آنها سخت انجام شود.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار در استان و یا حتی در کشور حدود 100 نفر از پیشکسوتان آماد و پشتیبانی استان یزد را گرد هم آوردیم و در ارتباط با برنامه‌های این یادواره با آنها هم فکری کردیم.

دبیر دومین یادواره 100 شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: نخستین موضوعی که با حضور پیشکسوتان بر روی آن به اجماع رسیدیم، بحث محل برگزاری یادواره بود که به دلیل پیشتاز بودن شهرستان بافق در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل، به اتفاق آرا، این شهرستان میزبان برگزاری یادواره شد.

بلندیان اضافه کرد: بلافاصله پس از انتخاب بافق به عنوان میزبان، نشست‌هایی در این شهرستان و با مسئولان بافق انجام شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری یادواره صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت سنگ آهن بافق هم میزبانی این یادواره بزرگ را قبول کرد، گفت: در جلسات برگزار شده، هماهنگی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره صورت گرفت و کمیته‌های 12 گانه مراسم تشکیل شد.

دبیر دومین یادواره 100 شهید آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که با پیشکسوتان حاضر در این یادواره بر روی آن به اجماع رسیدیم، بحث رمز این یادواره بود که به اتفاق این رمز یا ابوالفضل العباس علیه السلام گذاشته شد.

بلندیان خاطرنشان کرد: این یادواره 25 اردیبهشت و همزمان با سالروز وفات جانسوز قهرمان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار می‌شود.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page