امیدواری بحث توقف واگذاری 28 و نیم درصد درفرابورس خیلی بالا است

دسته: اجتماعی , اخبار ویژه , اقتصادی
۱۰ دیدگاه
دوشنبه - 15 اردیبهشت 1393

فرمانداربافق با بیان این مطلب که بر اساس صحبت هایی که با بنده شده امیدواری بحث توقف واگذاری 28 و نیم درصد خیلی بالا است، گفت: این واگذاری تا لحاظ شدن حق و حقوق شهرستان و شفاف سازی باید مسکوت بماند.

سیدمهدی طلایی مقدم ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق، درباره کارخانه های کاشی بافق، اظهار کرد: 2 کارخانه کاشی زمرد و آپادانا در شهرستان وجود دارد.

_MTB7967

طلایی مقدم با اشاره به نشست با مدیرعامل کارخانه کاشی و ارتباط تلفنی با مدیر آپادانا، بیان کرد: سعی داریم در زمینه رفع مسایل و مشکلات این کارخانه ها بررسی و برنامه هایی داشته باشیم.

نقدینگی، سوخت و گاز از مهمترین مشکلات کاشی زمرد

وی با اشاره به نشست با مدیرعامل کارخانه کاشی زمرد بافق، اظهارکرد: مشکل نقدینگی، بدهی های معوق و بحث سوخت و گاز از مهمترین مشکلات این کارخانه است.

فرمانداربافق ضمن اشاره به ظریف و تخصصی بودن فعالیت در زمینه کاشی، افزود: استفاده از گاز مایع بدلیل بالاتر رفتن قیمت و هزینه های حمل و غیره، باعث افزایش هزینه تولید شده و امیداوریم با تکمیل گازرسانی به شهرستان بخش عمده ای از این مشکل حل شود.

وی سنگ آهن بافق را یک نقطه قوت برای شهرستان دانست و گفت: تجربه برداشت نزدیک به 50 سال اخیر در بسیاری موارد خوب و درجاهایی نیز تجارب ناخوشایندی برای مردم بوده است.

کلیه مسئولین در تحقق حق مردم بافق یکصدا هستند

طلایی مقدم حساسیت های سنگ آهن در استان را یک فرصت دانست و افزود: استان نیز در قضیه سنگ آهن حساس و باعث ایجاد تعامل خوب بین مسئولین استان، شهرستان و مردم شده است.

وی با اشاره به رایزنی ها و پیگیری های استاندار و مسئولین استان و شهرستان درباره سنگ آهن، افزود: استاندار و معاونین، امام جمعه، اعضای شورای شهر و شورای تامین و کلیه مسئولین در تحقق حق مردم بافق یکصدا و یک نظر هستند.

فرمانداربافق درباره برنامه خصوصی سازی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه 71 و نیم درصد سهام به صندوق بازنشستگان و 28 و نیم درصد نیز توسط شرکت خصوصی سازی در فرابورس عرضه می شود.

وی با بیان این نکته که چند مطلب در این قضیه مبهم و خواستار شفاف سازی شدیم، افزود: بحث قیمت گذاری این مجموعه معدنی یکی از این نکات است.

حضور 2 نفر از شهرستان در هئیت مدیره، اختصاص درصدی به بافق برای صرف در عمران و آبادانی

طلایی مقدم با اشاره به دیدار استاندار و نماینده های یزد و بافق در مجلس با اعضای هیئت مدیره صندوق، گفت: حضور 2 نفر از شهرستان در هئیت مدیره، اختصاص درصدی به شهرستان بافق برای صرف در عمران و آبادانی و 2 درصد عوارض فروش و همچنین بحث پرداخت بهره مالکانه در این نشست تاکید شد باید انجام شود.

وی افزود: بر اساس قول مدیرعامل سنگ آهن مبلغی از بهره مالکانه ظرف امروز و فردا واریز شود.

فرمانداربافق با اشاره به تعامل مسئولین استان و شهرستان، افزود: امیدوارم این فرصت تعامل و وحدت ایجاد شده پس از این نیز تداوم داشته و برای پیشرفت، توسعه و آبادانی آینده شهرستان استفاده نماییم.

وی افزود: نقش دوستان رسانه، صدا و سیما و نشریات در این زمینه باید مشهود و کامل و این تعامل و همسویی را تقویت نمایند.

امیدواری بحث توقف واگذاری 28 و نیم درصد خیلی بالا است

وی با بیان این مطلب که بر اساس صحبت هایی که با بنده شده امیدواری بحث توقف واگذاری 28 و نیم درصد خیلی بالا است، گفت: این واگذاری تا لحاظ شدن حق و حقوق شهرستان و شفاف سازی باید مسکوت بماند.

فرمانداربافق با اشاره به صحبت های مسئولین صندوق بازنشستگی در بافق در جمع مردم، بیان کرد: همه این قول ها در حضور استانداریزد بیان و بنا بر دستور استاندار قرار شد کلیه شروط در قالب متمم تهیه و به قرارداد واگذاری اضافه شود تا با تغییر هیئت مدیره فعلی شروط از بین نرود.

تا 3 سال سود سنگ آهن در صنایع جوارمعدنی هزینه می شود

طلایی مقدم درباره طرح های جوارمعدنی شهرستان، تصریح کرد: در نشست با مسئولین صندوق قرار بر این شد تا 3 سال سود سنگ آهن در صنایع جوارمعدنی هزینه تا به بهره بردای برسد.

وی افزود: بحث تامین خوراک صنایع جوارمعدنی شهرستان و تکمیل این صنایع قرار شده در متمم قرارداد لحاظ شود.

وی درباره بحث انفال و واگذاری معدن، تصریح کرد: تا آنجا که بنده در جریان هستم معدن واگذار نمی شود و بیشتر بحث شرکت سنگ آهن مرکزی است.

از پیشرفت راه بافق راضی نیستم

طلایی مقدم با اشاره به اقدام های خوب در زمینه طرح های گازرسانی و فاضلاب شهری بافق و اولویت طرح های نیمه تمام، افزود: از پیشرفت راه بافق راضی نیستم و این بخش 42 کیلومتر باقیمانده امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با بیان این مطلب که پیگیری ها باید در فضایی آرام دنبال شود بیان کرد: مسایل شهرستان در داخل و خارج دنبال و پیگیری می شود و باید هوشیار باشیم خواسته ها به حاشیه نرود.

به هیچ عنوان وضع فعلی مسکن مهر رضایت بخش نیست

فرمانداربافق درباره مسکن مهربافق با اشاره به بازدید انجام شده، گفت: به هیچ عنوان وضع فعلی برایم رضایت بخش نیست.

طلایی مقدم با اشاره به نشست با مسئولین مسکن مهر در این زمینه، افزود: در دیداری که داشتیم در این زمینه که اگر این طرح تکمیل شده چرا بدین صورتست و اگر تکمیل نشده چرا واگذار گردیده است.

وی با اشاره به پیگیری ها و پیچیدگی این طرح، افزود: در شورای مسکن در زمینه خرید تابلو برق و محوطه سازی قول مساعدت داده شد.

بافق گونه های جانوری نادر ومنابع طبیعی کم نظیری دارد

فرمانداربافق درباره مسایل محیط زیست شهرستان با اشاره به مسابقه هنرمندان در بافق، عنوان کرد: مسایل زیست محیطی جزو سه اولویت اول سندتوسعه شهرستان است.

فرمانداربافق با اشاره به ظرفیت های محیط زیست شهرستان و برنامه ریزی برای معرفی این داشته ها برای توسعه گردشگری و اکوتوریسیم، گفت: شهرستان بافق داشته های زیادی اعم از گونه های جانوری نادر و کمیابی مثل یوزپلنگ و نیز منابع طبیعی کم نظیری مانند تپه های شن های روان دارد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 7:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این هم از اون جوابهای سرکاری

شرکتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 7:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پس نیروهای شرکتی معدن چی مگه ما جز کارکنان معدن نیستیم چرا فقط از نیروهای رسمی و تبدیل وضعیت برای سهام اسم نویسی میکنند . یعنی تو این موضوع هم میخوان ضعیف کشی کنن

خصوصی سازی=بدبخت سازی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 8:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگه بغیر از بهره برداری از معادن بافق کار دیگری هم صورت میگیرد.
شهر ما 50 سال خام فروشی کرده والان که تا کارخانه هایش روبه ساختن هست خوراکش را نا عادلانه میخوان بگیرن…!!!
نه آقا..!! معادن سنگ آهن بافق یکدرصدش هم نباید به بورس یا جای دیگری برود…وسلام

وحشی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 10:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

زیباتر آنچه مانده ز بابا از آن تو

بد ای برادر از من و اعلا از آن تو

این تاس خالی از من و آن کوزه‌ای که بود

پارینه پر ز شهد مصفا از آن تو

یابوی ریسمان گسل میخ کن ز من

مهمیز کله تیز مطلا از آن تو

آن دیگ لب شکسته صابون پزی ز من

آن چمچه هریسه و حلوا از آن تو

این غوچ شاخ کج که زند شاخ، از آن من

غوغای جنگ غوچ و تماشا از آن تو

این استر چموش لگد زن ازآن من

آن گربه مصاحب بابا از آن تو

از صحن خانه تا به لب بام از آن من

از بام خانه تا به ثریا از آن تو

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 11:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر این سهم با قیمانده مختص کارکنان سنگ اهن است که این چنین تقسیم بیت المل می کنید باید این سهم به کل شهر اختصاص یابد

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 7:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همین قدر که این فرماندار جرات کرده در این موقعیت حساس کنفرانس مطبوعاتی بگذارد و تا حدودی در ارتباط با خصوصی سازی صحبت کند جای تقدیر وتشکر دارد.

سید مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 7:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عرضه يكجاي سهام مديريتي غيركنترلي شركت سنگ آهن مرکزي ايران 93/2/15 15:33
كارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع مي رساند؛ پيرو بيانيه شماره 0712/الف/93 مورخ 14/02/1393 مديريت بازار، سازمان خصوصي سازي در نظر دارد، تعداد 10,696,218 سهم معادل 5/28 درصد (بيست و هشت مميز نيم درصد) از سهام مديريتي غيركنترلي شركت سنگ آهن مرکزي ايران (سهامي خاص) متعلق به سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران را بطور يكجا و نقد يا نقد و اقساط (20 درصد نقد، مابقي اقساط 4 ساله با نرخ 15 درصد) با قيمت پايه كل 16,738,083,699,480 ريال، از طريق عرضه در بازار سوم فرابورس ايران روز دوشنبه مورخ 29/02/1393 به فروش برساند. براي اطلاع از جزئيات بيشتر مي توانيد به بيانيه مذكور واقع در وب سايت رسمي شركت فرابورس ايران به نشاني http://www.ifb.ir مراجعه فرمائيد. مديريت بازار فرابورس ايران

ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 1:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متعلق به همه ساکنین بافق است

بافقی میگه: این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 6:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در سال 90 در کارخانه فولاد بافق کارمیکردم که فرماندار اون موقع آقای (ن) بودن که موافقت شدیدی به خوصوصی سازی فولاد داشتن اومدن تو صحن امامزاده مردمو آرام کردن که اگه خوصوصی بشه به نفع بافقه و… و همه رو راضی کردن نتیجش شد بعد یک ماه خصوصی سازی و شروع به ریزش نیروهای پیمانکار تا کار به جایی رسید که همه رو اخراج کردن که با مراجعه به فرمانداری که آقای فرماندار قول دادن که ظرف مدت یک ماه همه برگردن سر کارشون که نه تنها کسی رو استخدام نکردن بلکه فولادم تعطیل کردن به بهانهای مختلف فولاد یکسالی کاملا تعطیل شد بعدشم بعد یکسال الان پیشرفتشو ببینید خصوصیسازی یعنی این …..سوال اینجاس که با وجود اینکه الان سنگ آهن استخدام هستیم با خوصوصی سازی دوباره بلای سال 90 سرمون میاد یانه؟

    ناظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 9:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    خيلي ساده با اين موضوع برخورد كردي. مافيا قويتر ازاينهاست.

You cannot copy content of this page