۹۰ سالن ورزشی در محلات ‌یزد احداث می‌شود

دسته: استان , ورزشی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 24 اردیبهشت 1393
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان یزد:
۹۰ سالن ورزشی در محلات ‌یزد احداث می‌شود
خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان یزد با تاکید بر لزوم توسعه ورزش در سطح استان، گفت: ۸۰ تا ۹۰ سالن ورزشی در حال ساخت است که از ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

علی اصغرحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، اظهار کرد: هر یک از محلات یزد بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته باید دارای یک مکان ورزشی باشند و تقریبا در این زمینه موفق بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی در اکثر محله‌های یزد وجود دارد و یا در حال ساخت است که برای نمونه می‌توان به ساخت سالن ورزشی در محله حسن آباد یزد و یا ورزشگاه بزرگ طلائیه اشاره کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به پروژه‌های بزرگ ملی در سطح استان یزد گفت: پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری و دومیدانی از پروژه‌های ملی در حال ساخت است که در سطح کشور بی‌نظیر است.

حسینی با اشاره به مشکلات اعتباری برای ساخت اماکن ورزشی تصریح کرد: البته در این زمینه با برخی محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو شده‌ایم اما تا چند سال آینده همه محلات یزد دارای حداقل یک مکان ورزشی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخش از پروژه‌های ورزشی دارای اعتبارات استانی و بخشی دیگر دارای اعتبارات ملی هستند خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۱۷ درصد از بودجه پیش‌بینی شده برای پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شد البته در سال جاری گشایش‌هائی ایجاد شده است و ما در‌صدد جذب اعتبارات بیش‌تر هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ارزیابی خود از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در مجموع عملکرد خوبی داریم اما ما به این میزان قانع نبوده و در حال تلاش بیشتر هستیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
gkmn این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 11:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای رئیس به داد سالن مبارکه بافق برسید

You cannot copy content of this page