اعزام هفت هزار نفر به مرقد مطهر حضرت امام(ره) از استان یزد

دسته: استان , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 اردیبهشت 1393

خبرگزاری شبستان: مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد، از اعزام بیش از هفت هزار نفر به بارگاه ملکوتی حضرت امام (ره) خبر داد

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حبیب الله سیف الدینی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز(22 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی اعزام کاروان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) که در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شد، گفت: هفت هزار نفر از استان یزد به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به کاهش 400 نفری ظرفیت اعزام استان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ابلاغ شده از ستاد سهمیه به شهرستان ها جهت برنامه ریزی های لازم ابلاغ شده است.

 

سیف الدینی با بیان اینکه اعزام برای تمام اقشار مردم آزاد است افزود: اولویت اعزام با جوانان، نخبگان، فرهیختگان، اساتید و بار اولی هاست.

 

وی با تاکید بر اینکه اهمیت این مراسم در ابعاد بین الملی به ویژه در سطح آگاهی جوانان برجسته است اظهار داشت: برگزاری این مراسم نه تنها یک ذهنیت روشن و درستی را در بین قشر جوان جامعه ایجاد می کند بلکه با این عملیات بزگ فرهنگی تاثیر بسزایی در بعد داخلی و بین المللی به وجود خواهد آورد.

 

وی با اشاره به تجارب گذشته در خصوص این اعزام دغدغه و مسئله ی اصلی را مبحث کمیته ی پشتیبانی و حمل و نقل مطرح کرد و گفت: سعی خواهد شد این ماموریت تحت الشعاع مشکلات قرار نگیرد و طی جلسات متمادی مشکلات مرتفع شده تا آنچه در شان زائرین مراسم ارتحال امام«ره» است به نحو شایسته ای اعمال شود.

 

سیف الدینی با بیان اینکه هم اکنون زمینه اطلاع رسانی به کل رده ها در سطح استان به ویژه پایگاه ها و حوزه های مقاومت شده است افزود: حوزه ها و پایگاه ها آمادگی دارند ضمن اطلاع رسانی در سطوح مختلف محلات و شهر، ثبت نام خود را آغاز کرده و انشاالله با برنامه ریزی صورت گرفته روز 13 خرداد اعزام هفت هزار نفر در سطح استان را خواهیم داشت.

 

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد در این رابطه تاکید کرد: آمار تعداد اعزام هفت هزار نفر به اردوهای سرزمین نور با تقسیم بندی به شهرستان و رده های مختلف و اقشار مختلف واگذارشده است که هرکدام با آمار مختلف اعزام را خواهند داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page