پيام استاندار يزد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 26 اردیبهشت 1393

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در این پیام، مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.
متن این پیام به شرح ذیل است:
” نقش مهم ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف توسعه ای، انتقال اطلاعات و اخبار و مبادله ايده ها و نظرات صاحب نظران براي تحقق رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی بر هيچ كس پوشيده نيست و روز به روز بر اهميت آن افزوده مي شود. نقش پررنگ متخصصان و دست اندرکاران این بخش در تحقق اهداف مزبور بيش از پيش ملموس گرديده و در اجراي سیاست های کلان نظام و دولت تدبير و اميد، برخورداری از ابزارهای ارتباطی روزآمد همراه با نیروی انسانی خبره، متعهد و توانمند، از اولویت های مهم به شمار مي آيد. ایجاد زیرساخت های فناوري اطلاعات و گسترش ارتباطات و پردازش مطالب به تناسب گويش ها، فرهنگ ها و آداب و سنن جوامع ملي و محلي از الزامات اساسي روز و توسعه دانش محور مي باشد. مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور، از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با بیان متین، شفاف و رسا و در مواردي نقادانه براي هم افزایی و تعامل سازنده با مسئولين و دست اندركاران بخشهاي دولتي، خصوصي و تعاوني ارائه مي شود. در این میان آنچه حائز اهمیت است توجه شایسته به افکار عمومی و تدبير امور در چارچوب منافع ملی است، که روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی میان دولت و مردم، قادرند این نقش را به خوبی ایفا نمایند و با توجه به نگاه ويژه دولت تدبير و اميد به ايجاد نشاط اجتماعي، اميدافزايي و گسترش فضای شاد و انرژی بخش در میان اقشار مختلف مردم، بستر لازم فراهم و فضاي خلاق و پويا را فراهم نمايند و موارد اختلافي را كم رنگ و اتحاد و انسجام اجتماعي را تقويت نمايند.
همچنين انتظار می رود با توجه به چشم انداز سند توسعه روابط عمومی ها، در سایه قابلیت ها و ظرفیت های بالای مادی و معنوی استان و نیز تاکید بر جدی گرفتن ارزش ها و ماموریت های راهبردی روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی، شاهد رشد و تعالی استان در تمام زمینه ها باشیم. 
فرصت را مغتنم شمرده  و هفته ارتباطات و روابط عمومي را به همه ي تلاشگران اين عرصه بالنده، تبريك عرض نموده و  مراتب سپاسگزاري خود را از اقدامات همه مديران و كارشناسان خدوم روابط عمومی در استان اعلام مي دارم و امیدوارم در سالجاری همه دست اندركاران روابط عمومي ها با عزم ملی و مدیریت جهادی و همکاری نهاد ها و دستگاه های ذیربط در ايفاي رسالت خطير امانت داري در اطلاع رساني موفق و مويد باشند.      
سيد محمد مير محمدي
استاندار يزد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page