فرماندار بافق: هر جا قانون حاکم باشد حقوق شهروندی به درستی رعایت خواهد شد

دسته: اجتماعی , عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 27 اردیبهشت 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ اولین جلسه ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان بافق در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بافق ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع)با اشاره به پایه و اساس حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی از جمله مفاهیم نو پدیدی است که به طور ویژه‌ای به برابری و عدالت توجه دارد و در ن ظریات اجتماعی، سیاسی و حقوقی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی افزود: مقوله شهروندی وقتی تحقق می‌یابد که همه افراد یک جامعه از کلیه حقوق مدنی و سیاسی برخوردار باشند و همچنین به فرصت‌های مورد نظر زندگی از حیث اقتصادی و اجتماعی دسترسی آسان داشته باشند.

سید مهدی طلائی مقدم بیان کرد: اگر مردم از وظایف و ماموریت ادارات و نهادها آگاه باشند، برای انجام کارهای خود به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه می‌کنند و وقت آنها بیهوده تلف نخواهد شد.

وی همچنین نیروی انسانی را بزرگترین منابع هر کشور خواند و بیان کرد: با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، هنوز منابع انسانی در دنیا حرف اول را می‌زند.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه بخش‌نامه‌ها تاکید بر منابع انسانی دارند، یادآور شد: هر جا قانون حاکم باشد و ملاک قرار گیرد، حق مردم شفاف و حقوق شهروندی به درستی رعایت خواهد شد.

در ادامه ناهید مظفری دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی بافق به تشريح اهداف و وظايف این طرح پرداخت و اظهار داشت:اين ستاد در دو بخش صيانت از فرهنگ عفاف و حجاب و صيانت از حقوق شهروندان خلاصه میشود كه هر كدام از اين دو بخش داراي كميته‌هاي تخصصي بوده که بايد تشكيل و هر كدام بخشي از كار را عهده دار شوند تا نتيجه و خواسته مورد نظر بدست آيد.

IMG_8997 IMG_8986


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page