شهدای تدارکات بسیار کم‌توقع و تلاشگر و زحمت‌کش بودند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 27 اردیبهشت 1393

دبیر ستاد کنگره سرداران و 4000 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس بافق به مناسبت برگزاری کنگره شهدای تدارکات و پشتیبانی اظهار داشت: در سطح کشور تاکنون 4 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی شناسایی شده‌اند و کار شناسایی آنها همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: به طور قطع پس از پایان کار شناسایی، آمار شهدای تدارکات در سطح کشور و به تبع آن استان یزد افزایش خواهد یافت.

حسینی‌سیر خاطرنشان کرد: سهم استان یزد از شهدای تلاشگر تدارکات و پشتیبانی، 100 شهید بوده اما با پایان کار شناسایی شهدای این بخش، شاهد افزایش آمار شهدای تدارکات در استان یزد و شهرستان بافق نیز خواهیم بود.

دبیر ستاد کنگره سرداران و 4000 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه ادامه داد: این کنگره، سومین کنگره شهدای پشتیبانی کشور است که به دلیل کثرت آمار شهدای تدارکات بافق، سومین کنگره در این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدای تدارکات بیان کرد: شهدای این بخش بسیار کم‌توقع و تلاشگر و زحمت‌کش بودند و با اینکه همه امکانات آن زمان در اختیار آنها بود، هرگز چیزی را برای خود نمی‌خواستند و تمام تلاش آنها برای رسیدگی به رزمندگان خطوط مقدم و جبهه‌ها بود.

حسینی‌سیر، برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای آنها که از قافله شهدا جا مانده‌اند، دانست و تاکید کرد: همه ما باید به سهم خود از این کنگره‌ها برداشت معنوی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: شهدا نیازی به ما ندارند و نیازمند اصلی ما هستیم که باید مسیر شهدا را برای خود یادآوری کرده و با آرمان‌های آنها تجدید میثاق کنیم.

حسینی‌سیر در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش دبیرخانه یادواره شهدای تدارکات بافق برای برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برگزاری یادواره قدردانی کرد و افزود: امیدواریم امشب مراسمی متناسب با شأن شهدای تدارکات در امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور گسترده مردم برگزار شود.

دبیر ستاد کنگره سرداران و 4000 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه مشارکت مردم بافق را نیز در برگزاری این یادواره بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم همواره هر جا نام شهدا باشد، حضوری گسترده خواهند داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 2:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دبیر محترم ستاد یادواره از اینکه یادواره را به این خوبی برگذار کردید ممنون و خداوند اجرتان دهد.

یاعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 4:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بر شهیدان

You cannot copy content of this page