برگزاری جشن فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 3 خرداد 1393

پنجمین جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این مراسم که با تلاش معاونت دانشجویی و همکاری روابط عمومی در تالار آفرینش این دانشگاه برگزار شد، 180 نفر از فارغ التحصیلان دو ترم گذشته واحد به همراه فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی، حضور داشتند.

در این مراسم حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق _ طی سخنانی ضمن تبریک به دانش آموختگان واحد، به ارائه گزارشی از وضعیت فارغ التحصیلان پرداخت و با اعلام اینکه تاکنون بیش از  6000 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، آنها را گنجینه های باارزشی دانست که می توانند در جای جای ایران اسلامی مثمرثمر باشند و با توانمندی خود، نام واحد بافق را به همه بشناسانند.

پس از آن طلایی مقدم _ فرماندار بافق _ با ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشگاهیان،در سخنانی گفت : ما باید همه تلاشمان را در جهت ارتقاء و پیشرفت سطح علمی دانشجویان برای ساختن نخبگان و دانشمندان بکار گیریم.

وی افزود: دانش آموختگان سرمایه های ارزشمند و عظیم دانشگاه محسوب می شوند.     

در پنجمین جشن فارغ التحصیلی واحد بافق که با برنامه های شاد و هنری همراه بود از چند تن از دانش آموختگان فعال در عرصه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، نیز تقدیر شد و جشن  با ارائه لوح یادبود و تندیس  به دانش آموختگان ، پایان پذیرفت.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 خرداد 1393 - 2:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.واقعا مراسم خوب و شایسته ای بود.آقای فتاحی خداقوت

You cannot copy content of this page